anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dodanie formularza Reklamacja

Kategorie
Kupujący
Kupujący 249
Inne
Inne 60
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
66
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
53
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
68
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
49
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
195
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
154

Dodanie formularza Reklamacja

kostas11
#21 Demiurg#

Coraz więcej niejasności robi się przy zwrotach jak klient pisze ze towar uszkodzony, a ma do dyspozycji tylko formularz zwrotu 😞 

Proponuję wprowadzić dwa formularze coś na wzór jaki ma sklep allegro 🙂 jeden znika po okresie jaki sprzedawca ma ustawiony w zakładce zwroty a drugi reklamacyjny po dwóch latach, łatwiej będzie sprzedawcy wydrukować i ogarnąć reklamację bo często towary na reklamację są wysyłane po zgłoszeniu zwrotu 😞 i trzeba kontaktować się z klientem i dopytywać co oczekuje 🙂

rekla.jpg

15 Komentarze
DECO-MASTER
#12 Orędownik#

Dobrze, że zdecydowałeś się tu podjąć temat.

Po naszych potyczkach w innym temacie, czekałem, cz ktoś się w końcu odważy.

Co wolno wojewodzie.........

gierland
#12 Orędownik#

Zdecydowanie jestem na TAK

_Likos_
#16 Inspirator#

Oczywiscie że tak. Rozwiązałoby to wilel problemów

DECO-MASTER
#12 Orędownik#

To się chyba nie da.

Uzasadniając powiem: nie da się.

mdrogeria
#21 Demiurg#

kostas11 teraz przyszła pora na pytanie - koszt powrotu towaru do sprzedawcy w przypadku , gdy klient wybierze opcję reklamacji powinien pokryć sprzedawca - 

jak to ma się odbyć ??

Client:98572120
#13 Ambasador#

@kostas11 To dobry pomysł i właśnie dlatego nie będzie wdrożony.

kostas11
#21 Demiurg#

@mdrogeria wypełnia formularz reklamacji dostaje instrukcję co ma zrobić i odsyła na swój koszt 🙂  to jest tylko opcja dodania odpowiedniego formularza i rozróżnienie zwrotu 14 dni od reklamacji 🙂

mdrogeria
#21 Demiurg#

kostas11 i tu całe sedno klient wiedzą ,że ma opłacić przesylkę i tak wybierze opcję bezpłatnego zwrotu i poda powod ..... 😁

DECO-MASTER
#12 Orędownik#

@Client:98572120

"To dobry pomysł i właśnie dlatego nie będzie wdrożony."

Święte słowa. Piwko dziś wypiję za Twoje zdrowie 😁

 

kostas11
#21 Demiurg#

@mdrogeria ale jak by to odpowiednio opisać, taka mała instrukcja że przy uznanej reklamacji koszt jest zwracany, a przy zwrocie bez podania przyczyny za używany produkt sprzedawca może potrącić, taka edukacja konsumenta który kupuje i nie zna swoich praw i obowiązków 🙂  Po za tym formularz zwrotu zniknie po czasie a reklamacja powinna być do 2 lat 🙂  Wiem że od strony kupującego to zlewka byle odesłać i założyć dyskusję jakoś to będzie ale może warto powalczyć o przejrzystość a dla nas łatwiejsze i szybsze ogarnięcie zwrotu lub reklamacji 😉

Tym bardziej że allegro samo zmiksowało dwa formularze odstąpienie bez podania przyczyny z dostałem uszkodzony towar 🙂

oznacz moderatorów