anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dodanie nowego parametru przewoźnik: elektroniczna lub mailowa

Kategorie
kupujący
kupujący 1058
inne
inne 218
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
386
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
198
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1009
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Dodanie nowego parametru przewoźnik: elektroniczna lub mailowa

europa89
#10 Popularyzator#

W związku z niezapowiedziana zmianą, którą wprowadziło allegro, że sekcji: numer przesyłki polegająca na tym, że kilka przesyłek nie może mieć takiego samego numeru przesyłki (dotyczy tylko przesyłek o charakterze elektronicznym - mailowym gdzie mogło się wpisać a przewoźnik :mail i numer przesyłki mail (adresu mailowego nie można wpisać ponieważ znak kroki i małpki jest niedozwolony) co skutkowało porządkiem w zamówieniach - klient poinformowany, że przesyłka została wysłana mailem a przy okazji samoczynnie zmienia się status (jeżeli jest wykupiony abonament)) proponuje dodanie nowego przewoźnika elektroniczna i w polu numer przesyłki dopuszczenie wpisania adresu mailowego na który przesyłka została wysłana.

3 Komentarze
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Wymaga uzupełnienia

@europa89 Cześć! Dzięki za Twoją wiadomość, ale proszę Cię o doprecyzowanie - o jakiej zmianie na Allegro mówisz? Przesyłki elektronicznej (mejlowej) nie da się śledzić, zatem w tym przypadku nie uzupełnia się jej numeru.

europa89
#10 Popularyzator#

@ko_alka 

 

Akcja-->Numer przesyłek

 

Przewoźnik: dodać elektroniczna lub mailowa (jakkolwiek)

[Pole numer przesyłki] możliwość wpisania adresu mailowego allegrowego lub podanego przez klienta podczas zakupu.

 

Co to da?

1) Wiadomo gdzie i na jaki adres została dostarczona przesyłka elektroniczna

2) Zdarza się, że wysyłka elektroniczna czasami zatrzymuje się w komunikatorze i do klienta nie trafia - a dodanie adresu w numerze byłoby niejako potwierdzeniem dla klienta że zamówienie został zrealizowane

 

Jeżeli powyższa zmiana jest nie do zaakceptowania to może warto dopuścić znaki . i @ w polu numer przesyłki a pozostawić to przewoźnik: inne

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@europa89 Przepraszam za czas oczekiwania na odpowiedź i dziękuję za cierpliwość. Skonsultowałam Twoją sugestię, ale niestety nie wdrożymy zaproponowanego przez Ciebie rozwiązania. W polu "Przewoźnik" nie będzie do wyboru opcji "Przesyłka elektroniczna", a w polu na numer przesyłki nie może być adresu mejlowego klienta, ponieważ nie są to miejsca do tego przeznaczone. 

ko_alka_0-1679491885393.png

Jeśli potrzebujesz zanotować informacje o wysyłce, możesz skorzystać z opcji dodania notatki do zamówienia. 

oznacz moderatorów