Z związku z tym, że zgłaszając zwrot Kupujący może swobodnie wypowiedzieć się jedynie zaznaczając powód zwrotu z winy Sprzedającego, często zaznaczany jest "przedmiot jest niezgodny z opisem", po czym Kupujący dodaje w komentarzu często wprost, że towar jest zgodny z opisem, ale nie spodobał się dziecku, nie pasuje do budowy ciała Kupującego, prosi o wymianę na inny kolor czy rozmiar, itp. Nie są to powody zwrotu z winy Sprzedającego.
Często też Kupujący zaznacza "przedmiot jest niezgodny z opisem" bez wyjaśnienia, a po kontakcie okazuje się, że to właśnie jakiś błahy powód. Towar jednak zgodny z opisem jest, ale nie miał co zaznaczyć. Pomińmy już to, że Kupujący bardzo często nie czytają opisu produktu w ofercie, ale tego nie przeskoczymy.
Wnosimy zatem o wprowadzenie dodatkowego powodu zwrotu zatytułowanego np. "inny powód zwrotu", gdzie Kupujący, jeśli będzie chciał, to będzie też mógł się wypowiedzieć własnymi słowami nie wskazując błędnie zwrotu z winy Sprzedającego.