anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dopłata do zamówienia - ponowna wysyła

Kategorie
kupujący
kupujący 1109
inne
inne 213
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
86
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
111
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
266
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
137
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1247
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
598

Dopłata do zamówienia - ponowna wysyła

annas14-firma
#16 Inspirator

Witam,

Temat jest znany, np tu Dopłata - jak sprawdzić, status

ale nadal nie jest rozwiązany. 

Dziś klient napisał: 

annas14firma_0-1670252259392.png

Dopłaty zgłaszamy tak jak opisano tu.

Takich nieodebranych przesyłek oczekujących na dopłatę mamy stale kilka. Niestety nie ma żadnego potwierdzenia ani otrzymania prośby przez kupującego ani wykonania dopłaty.  Musimy codziennie sprawdzać w szczegółach wszystkich transakcji czy dopłata została zrobiona.

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Czy jest sens zgłaszać propozycje w tym zakresie, czy polityka Allegro zakłada: "zero działań w zakresie dopłat"?

 

4 Komentarze
_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@annas14-firma Jak najbardziej jest sens, więc pomysł przenoszę na właściwe miejsce i na pewno zweryfikujemy co da się zrobić w tej kwestii. 

annas14-firma
#16 Inspirator

To żaden pomysł tylko oczywista funkcjonalność niezbędna do obsługi klientów.

Informacja o dokonanej przez klienta płatności jet przekazywana sprzedawcy. Tak samo powinna być przekazywana informacja o dokonanej dopłacie.

Tylko tyle.

ko_alka
Była Moderatorka Allegro Gadane
Była Moderatorka Allegro Gadane
Status zmieniony na: Weryfikowany

@annas14-firma Cześć, dzięki za wiadomość. Temat skonsultuję z odpowiednim zespołem i wrócę w tym wątku z odpowiedzią. 

Client:52208348
#2 Obserwator

Witam,

otrzymałem od sprzedającego prośbę o dopłatę, mail z powiadomieniem dotarł. Wchodząc na "dopłać" z linka w mailu wpisuję kwotę i wyskakuje błąd "Wystąpił nieoczekiwany błąd, spróbuj później".  W szczegółach mojego zakupu nie ma opcji "Dopłać".  I co teraz?

oznacz moderatorów