anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Filtrowanie wiadomości na Allegro lokalnie

Kategorie
kupujący
kupujący 880
inne
inne 174
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
48
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Filtrowanie wiadomości na Allegro lokalnie

Client:101100470
#8 Zapaleniec#


Proponuję dodać filtr wiadomości, który po wykryciu frazy o propozycji płatności poza Allegro informuje o tym, że np. Allegro/Allegro lokalnie nigdy nie wysyła smsów ani e-maili do bramek płatniczych. 

Ostatnio jest to plaga na Allegro lokalnie, w ogłoszeniach. Zauważyłem, że świadomość ludzi jest dość niska w tej materii i kilka osób już zdążyło stracić pieniądze. Policja nic tu nie pomoże, bo moim zdaniem to "c"hakerzy z Indii, Pakistanu czy tym podobnych.

Poza tym moim zdaniem bardzo przydatna opcja powiązania loginu allegro z facebookiem to właśnie źródło takich problemów.

5 Komentarze
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Weryfikowany

@Client:101100470 dziękuję za ten pomysł! Aktualnie sprawdzam jakie mamy plany i możliwości w tej kwestii i jak tylko otrzymam więcej informacji, wrócę tutaj ze szczegółami. 

PawelHkrk
#11 Animator#

Witam  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Raz na dwa dni otrzymuje wiadomości na Allegro Lokalnie od "nowych" użytkowników ("Client:<numer>") z propozycją kontaktu poza Allegro. Zwykle to ten samy szablon "Witam Czy ... jest nadal dostępny ... proszę odpowiedzieć na mój poprzez ( <email> ) ...".

Nigdy do tej pory nie otrzymałem podobnej wiadomości od "zwykłych" użytkowników (nie "Client:<numer>").

Proszę o wiadomości do developerów Allegro na temat automatycznej "pre-moderacji" takich wiadomości. Myślę że jeśli z 1000 wyzerowanych wiadomości będzie 10 od realnych ludzi, cóż... Z 990 sprzedawców nikt nie będzie miał szansę na straty.

Koszt automatyzacji dla oszustów wzrośnie.

 

Rozumiem że chodzi o kombinacja "nowy użytkownik", "Client:<numer>", żadnych "zakończonych" transakcji, mail w kształcie <...><numer>@gmail.com lub @outlook.com, wiele wiadomości. Zwykle otrzymuje wiadomości do "drogich" rzeczy >500zl.

PawelHkrk
#11 Animator#

Rozumiem że chodzi o kombinacja "nowy użytkownik", "Client:<numer>", żadnych "zakończonych" transakcji, mail w kształcie <...><numer>@gmail.com lub @outlook.com, wiele wiadomości.

br.
#21 Demiurg#

@PawelHkrk  Nawet nie ma potrzeby blokowania wszystkich wiadomości, wystarczy filtr  usuwający wiadomości w których podawany jest adres mail lub numer telefonu.

Wydawało mi się  że  Allegro stara się zniechęcać  do transakcji poza serwisem, ale robi to tak nieudolnie  że mam wątpliwości  czy Allegro naprawdę kontroluje to co się  tutaj dzieje.

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Zrealizowany

@Client:101100470 Cześć. 🙂 W każdej konwersacji wyświetlamy planszę ostrzegawczą: 

Zrzut ekranu 2022-04-5 o 13.42.59.png

Dodatkowo na Allegro Lokalnie działa algorytm, który codziennie wyłapuje dodane do projektu frazy (zarówno w tekście, jak i na wysyłanych zdjęciach). Po znalezieniu wiadomości, w której zawiera się określona wcześniej fraza, sprawa jest przesyłana do weryfikacji, a po paru minutach konto jest blokowane. 

oznacz moderatorów