Ostatnio miałem okazje pisać kilka reklamacji na przesyłki. Standardowo robimy to bezpośrednio u przewoźnika dołączając pełnomocnictwo. Chcac uprościć sprawe ponieważ nadawcą tych przesyłek ( z przedrostkiem allegro) jest właśnie allegro chciałem tam złożyć reklamacje.
Szukałem odpowiedniego formularza do kontaktu
no i co ? Nie ma
Niby jakis kontakt znalazłem. Wiec poprzez ten kontakt napisalem pytanie : gdzie znajde formularz do zlożenia reklamacji na przesyłke allegro ?
Po kilku godzinach otrzymałem uprzejmą odpowiedź od konsultanta: "Poproszę o dane przesyłki to złoże reklamacje w Państwa imieniu u przewoźnika"
Otóz drogie Allegro . Usługe posrednictwa w przesyłce ŚWIADCZY ALLEGRO i ja jako nadający ( pewnie wielu innych także) chce mieć możliwość rzetelnego złożenia reklamacji w ALLEGRO. To czy allegro będzie dalej reklamowac przesyłke u swojego partnera ( przewoźnika) dla nadawcy nie powinno byc istotnym. Nie chce aby ktokolwiek składał gdziekolwiek reklamacje " w moim imieniu" ponieważ to JA SKŁADAM REKLAMACJE NA DANĄ PRZESYŁKE W FIRMIE KTÓRA TAKĄ USŁUGE ŚWIADCZY ( allegro) i od allegro oczekiwałbym odniesienia sie do reklamacji
Wiec proponuje aby przy każdym zamówieniu pojawił sie prosty formularz w ktorym łatwo i szykbo zarówno kupujący jak i sprzedajacy bedą mogli bezpośrednio w allegro zareklamować przesyłke ( opóźnienie, zaginięcie, uszkodzenia)
To naprawde mógłby byc prosty formularz. Numer zamówienia i przesyłki mógłby sie automatycznie pobierać z zamówienia, wystarczyłoby dodać pole - opis problemu . I mielibyśmy sprawe załatwioną
Oczywiście należaloby dołożyc kilka punktów w regulaminie odnośnie samego przebiegu, czasu odpowiedzi itd.