anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Grupowy zwrot prowizji - zamykanie menadzera sprzedaży

Kategorie
kupujący
kupujący 1058
inne
inne 218
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
386
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
198
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1009
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Grupowy zwrot prowizji - zamykanie menadzera sprzedaży

lukaszflak14
#10 Popularyzator#

Witam, 

Do tej pory Allegro za pomoc sekcji Transakcje w Menadżerze sprzedaży umożliwiało grupowy zwrot prowizji. Było to o tyle pomocne, że wystarczyło odfiltrować kto przez 14 dni nie wpłacił pieniędzy za zakup, zaznaczyć wszystkie i wystąpić o zwrot prowizji. Po zamknięciu sekcji Transakcji ta opcja będzie już niedostępna. W Zamówieniach można wystąpić o zwrot prowizji, ale tylko indywidualnie do każdego zamówienia osobno. Przy 50 takich transakcjach staję się to już co nieco czasochłonne. 

Czy jest sposób, aby przyśpieszyć ten proces? Nie chodzi mi o korzystanie z programów zewnętrznych tylko o działania typowo wewnątrz portalu. 

1 Komentarz
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Zrealizowany

10 lutego wdrożyliśmy automatyczny zwrot prowizji bez składania wniosku w przypadku, gdy Kupujący anulowali zakup i nie opłacili zamówienia. Natomiast dziś automatyczny zwrot uruchomiliśmy dla kolejnego przypadku, gdy Kupujący opłacił, ale anulował zamówienie, a Sprzedający zwrócił tę wpłatę przez Allegro Finanse.

Tak jak informował Maciek w tym wpisie, to dopiero początek zmian w automatyzacji zwrotów prowizji, a o kolejnych będziemy informować Was niebawem.

oznacz moderatorów