anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kilka udogodnień

Kategorie
Kupujący
Kupujący 259
Inne
Inne 57
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
199
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
56
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
46
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
43
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
122
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
115

Kilka udogodnień

Witam, chciałbym zaproponować kilka udogodnień związanych z kontaktem z kupującym / sprzedażą.

Pierwsze:

"Kupujący rozpoczął zakup 1 szt. przedmiotu. Sprawdź status sprzedaży w sekcji Zamówienia od kupujących."

Taka wiadomość powinna być oznaczona, żeby można było odróżnić faktyczną automatyczną wiadomość, od zwykłej wiadomości od "oszusta".

Aktualnie nie mamy możliwości zweryfikowania tego, czy ta wiadomość jest automatyczna czy wysłana przez nieuczciwego klienta.

 

Drugie:
Jeśli ktoś kupuje produkt, to fajnie by było widzieć w wiadomości, czy płatność została ZREALIZOWANA, została ANULOWANA, lub jest w TRAKCIE REALIZACJI.

 

Trzecie:

 

Wiele osób prosi o zarezerwowanie danego produktu, po czym dosłownie się ulatnia. Sprzedający się zastanawia czy aby na pewno olał sprawę? Może go jeszcze do tej pory nie było na allegro?

Niestety nie nauczycie ludzi kultury i nawet w momencie kiedy ktoś się rozmyśli, nie napisze tego sprzedawcy. Dlatego fajnym ułatwieniem będzie informacja o tym, że wiadomość została dostarczona i czy została odczytana. Sam sprzedawałem niedawno produkt, ktoś go kupił, przelew jest "w trakcie realizacji".  Ale w wiadomości cisza, nie wiem czy przelew został zrealizowany, "leci' na moje konto, czy ktoś olał sprawę.

Jeśli bym widział czy dana osoba odczytała i olała, to wiedziałbym, że mogę spokojnie wystawić raz jeszcze tą aukcję.

 

Czwarte:

Warny za kupowanie i zrezygnowanie. - Jeśli sytuacja się dość często powtarzać po prostu dawać takim ludziom warna po kilku sytuacjach, a po zgromadzeniu danej ilości blokować możliwość kupowania na jakiś czas. (8 razy ściągnięto mi aukcję i nie kupiono w rezultacie produktu)

A rzadko i mało co wystawiam...

1 Komentarz
_HolaOla_
Moderator
Moderator
Status zmieniony na: Zrealizowany

Bardzo dziękuję za Twoje propozycje @SzyWro79_. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie, Twoje pomysły po kolei: 

1. Automatyczne wiadomości związane z dzialalnością na Allegro zawsze przychodzą do Ciebie z adresu - powiadomienia@allegro.pl. Weryfikacja nadawcy to najłatwiejsza metoda sprawdzenia, czy wiadomość jest prawdziwa, czy ktoś próbuje się pod nas podszywać.

2. Statusy płatności wszystkich zamówień, możesz sprawdzić w każdej chwili w zakładce Zamówienia

3. Zgodnie z zasadami, Kupujący na Allegro ma 7 dni na opłacenie zamówienia, natomiast na Allegro Lokalnie 5 dni. Jeśli na Allegro Kupujący nie opłacił zamówienia i nie odpowiada na próby kontaktu lub zrezygnował z zakupu możesz wystąpić o zwrot prowizji w terminie 45 dni od chwili zawarcia transakcji.

4. W sytuacji gdy posiadamy informacje, że dany Kupujący łamie nasz regulamin lub celowo i masowo nie opłaca zamówień, podejmujemy właściwe działania w stosunku do takich osób. 

 
oznacz moderatorów