SUGESTIA: Jeżeli dyskusja została zakończona przez Kupującego po rozwiązaniu problemu, nie może on wystawić oceny negatywnej.
Dzień dobry.
Sprzedaliśmy używany przedmiot, który działał, ale miał wadę konstrukcyjną. Profesjonalny użytkownik, który od
nas kupił ten przedmiot, domagał się naprawy. Założył dyskusję, złożył reklamację i otrzymał zwrot kwoty tyle ile chciał.
Dyskusja została przez niego zamknięta. Po 3 tygodniach, wrócił do nas i nalegał na ponowny zwrot większej kwoty lub
oddanie rozgrzebanego już przedmiotu. Odmówiliśmy, bo reklamacja była już rozpatrzona o tą samą wadę.
Byliśmy straszeni negatywnym komentarzem, Allegro Protect oraz dyskusją.
Ostatecznie nie zapłaciliśmy i dostaliśmy oczywiście negatywny komentarz którego nie możemy usunąć.
Jest to temat powracający u niektórych trudnych Klientów.
Z poważaniem,
Maciej