anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Komentarze negatywne a reklamacje

Kategorie
kupujący
kupujący 1109
inne
inne 213
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
86
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
111
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
266
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
137
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1247
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
598

Komentarze negatywne a reklamacje

PartsWroclaw
#8 Zapaleniec

SUGESTIA: Jeżeli dyskusja została zakończona przez Kupującego po rozwiązaniu problemu, nie może on wystawić oceny negatywnej.

 

Dzień dobry.

 

Sprzedaliśmy używany przedmiot, który działał, ale miał wadę konstrukcyjną. Profesjonalny użytkownik, który od 

nas kupił ten przedmiot, domagał się naprawy. Założył dyskusję, złożył reklamację i otrzymał zwrot kwoty tyle ile chciał.

Dyskusja została przez niego zamknięta. Po 3 tygodniach, wrócił do nas i nalegał na ponowny zwrot większej kwoty lub 

oddanie rozgrzebanego już przedmiotu. Odmówiliśmy, bo reklamacja była już rozpatrzona o tą samą wadę. 

Byliśmy straszeni negatywnym komentarzem, Allegro Protect oraz dyskusją. 

Ostatecznie nie zapłaciliśmy i dostaliśmy oczywiście negatywny komentarz którego nie możemy usunąć. 

 

Jest to temat powracający u niektórych trudnych Klientów. 

 

 

Z poważaniem,

Maciej 

 

 

1 Komentarz
Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane
Status zmieniony na: Odrzucony

@PartsWroclaw dziękuję za Twoją propozycję, jednak nie planujemy wprowadzenia jej. Nie możemy ograniczyć kupującemu, możliwości wystawienia oceny do tylko pozytywnej po zakończeniu dyskusji. Ocena kupującego, to jego subiektywna opinia, na temat przebiegu całej tranasakcji, a zakończenie dyskusji nie zawsze jest jednoznaczne z zadowoleniem klienta. 

Kupujący ma możliwość wystawienia oceny sprzedającemu, od momentu złożenia zamówienia i ma na to maksymalnie 90 dni od daty zakupu. 

oznacz moderatorów