anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kontakt przez messenger'a

Kategorie
kupujący
kupujący 1035
inne
inne 204
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
253
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
85
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
216
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
115
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1045
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
533

kontakt przez messenger'a

Moks_all
#1 Nowicjusz#

Kanał pomocy allegro przez messenger'a jest dość efektywny i pomocny. Denerwująca jest tylko ankieta która pojawia się za każdym razem po zakończeniu rozmowy z konsultantem. Nawet gdy takie rozmowy odbyły się kilka razy w ciągu tego samego dnia. Sugeruję dodać możliwość rezygnacji z takiej ankiety zawsze albo przynajmniej wtedy kiedy dany kontakt był kolejnym w ciągu tego samego dnia. Wymuszane ankiety dadzą nieprawdziwe odpowiedzi

1 Komentarz
MiMary
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

Cześć, @Moks_all. Dziękuję za zgłoszenie pomysłu i podzielenie się swoją opinią!
Wyniki ankiet pozwalają nam lepiej zrozumieć doświadczenia naszych klientów podczas rozmów. Nie zawsze ten sam doradca obsługuje cały czat - w ciągu dnia Twoje zgłoszenia mogą trafiać do różnych osób. Dlatego każdorazowo prosimy o ocenę interakcji. 
Każda opinia jest dla nas niezwykle cenna – dzięki niej możemy analizować potrzeby klientów i wprowadzać niezbędne poprawki. Na ten moment nie planujemy wdrożenia zasugerowanej zmiany.





oznacz moderatorów