Witam, ostatnio przychodzi do mnie wiele zwrotów produktów których opakowania są podarte lub pogniecione (lub jedno i drugie). Chciałbym aby kupujący musiał zrobić zdjęcie produktu przed wysłaniem zwrotu, aby ocenić czy wyrządzone szkody są z rąk klienta czy kuriera.
Gdy przychodzi produkt poniszczony, sprzedający może zwrócić klientowi kwotę pomniejszoną o wyrządzone szkody. Problem w tym że niektórzy klienci nie przyznają się do wyrządzonych szkód. Wtedy sytuacja jest (zawsze) kiepska dla sprzedającego, bo gdy zwróci kupującemu pełną kwotę, traci. Z kolei gdy zwróci kupującemu kwotę pomniejszoną o wyrządzone szkody, kupujący wystawi negatywną ocenę i obniży jakość sprzedaży sprzedającego. Zdjęcia przed wysłaniem zwrotu byłyby dowodem i rozwiązaniem problemu. Dodatkowo nie angażowały by Allegro w niepotrzebne dyskusje między kupującym a sprzedającym.