anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Możliwość odpowiedzenia na OCENĘ PRODUKTU przez sprzedawcę, u którego została dokonana transakcja

Kategorie
kupujący
kupujący 1071
inne
inne 220
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
408
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
67
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
202
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1017
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
513

Możliwość odpowiedzenia na OCENĘ PRODUKTU przez sprzedawcę, u którego została dokonana transakcja

ProMarket24_pl
#9 Pomysłodawca#

Jak w temacie, moja sugestia dotyczy dodania możliwości odpowiedzi na ocenę produktu, podobnie jak sprzedający może odpowiedzieć na negatywny komentarz dotyczący transakcji. 
Większość osób przy wyborze produktu weryfikuje jego oceny. Myślę, że każdy bardziej zaawansowany sprzedający, któremu zależy na jakości ofert, zwrócił uwagę na oceny podpięte do produktyzacji, które są po prostu nie zasadne. Wiele osób ocenia produkt, nie czytając opisu, zapoznając się z instrukcją obsługi, nie mówiąc już o przypadkach naruszenia regulaminu.
Działa to krzywdząco na opinię produktu w produktyzacji, szczególnie dotyczy to producentów, sprzedających swoje produkty na Allegro.

Możliwość pozostawienia odpowiedzi do oceny pozwalałaby na swego rodzaju obronę produktu. Rozumiem, że nie każdą niezasadną opinię jesteśmy w stanie usunąć względem regulaminu. 
Największą krzywdą takich opinii jest to, że następni klienci po jej przeczytaniu, mogą zrezygnować z zakupu, a więc znacząco zmniejszyć sprzedaż, choć nie mają pojęcia, że opinia nie zgadza się ze stanem faktycznym. Po przeczytaniu odpowiedzi, klienci sami mogą określić, czy powinni czy nie powinni sugerować się negatywną opinią.

4 Komentarze
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Weryfikowany

@ProMarket24_pl Cześć. 🙂 Przekażę Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu i wrócę tutaj z odpowiedzią, kiedy tylko pojawią się jakieś ustalenia w sprawie. 🙂 

kostas11
#21 Demiurg#

@ProMarket24_pl wiesz w czym jest problem że masz przy produkcie opinie od wszystkich sprzedawców podpiętych pod katalog, nawet podróbek czy badziewia z Chin, wątpię żeby allegro pozwoliło Ci odpowiadać na opinie produktów sprzedanych przez innych sprzedających 😞

ProMarket24_pl
#9 Pomysłodawca#

@kostas11 Proszę o dokładniejsze przeczytanie samego tytułu. Niekoniecznie musi to być możliwość odpowiadania na wszelkie opinie, raczej jest to niemożliwe i wprowadziłoby chaos. Bardziej chodzi mi o odpowiadanie, jeśli produkt został zakupiony u mnie.  Ciekawą opcją byłoby także udostępnienie takiej możliwości zweryfikowanemu producentowi produktu, a więc oficjalnemu sklepowi.

FiberNovelty
#7 Wielbiciel#

Uważam, że opcja odpowiedzi na komentarz jest wręcz konieczna by sprostować oceny wprowadzające w błąd. Na morele jest możliwość odpowiadania, nawet między kupującymi gdzie potrafią jeden drugiego naprostować i wyprowadzić z błędu.

Wystarczyła by nawet opcja odpowiedzi sprzedawcy na oceny od swoich kupujących lub właśnie opcja wysłania prośby bezpośrednio z poziomu oceny/recenzji o zmianę oceny jak to jest w przypadku oceny sprzedawcy.

Patrząc na komentarze naszych produktów, część negatywnych dotyczy czegoś co często jest tak absurdalne i banalne wynikająca z tego, że niektórzy nie czytają opisów, a tym bardziej instrukcji.

Np. Produkty z obrotowym mocowaniem monitora 360 stopni (w pudełku do transportu są obrócone o 45 stopni), wszędzie są informacje na obrazkach w galerii, w opisie, w instrukcji, dodatkowo nawet są naklejki na głowicy ze strzałkami by obrócić!, a i tak zdarzają się komentarze "przyszło zepsute bo płyta jest przechylona", zamawiając 4 szt. "zwracam już drugi raz bo znowu wszystkie przyszły krzywe".

 

 

 

 

oznacz moderatorów