Jak w temacie, moja sugestia dotyczy dodania możliwości odpowiedzi na ocenę produktu, podobnie jak sprzedający może odpowiedzieć na negatywny komentarz dotyczący transakcji.
Większość osób przy wyborze produktu weryfikuje jego oceny. Myślę, że każdy bardziej zaawansowany sprzedający, któremu zależy na jakości ofert, zwrócił uwagę na oceny podpięte do produktyzacji, które są po prostu nie zasadne. Wiele osób ocenia produkt, nie czytając opisu, zapoznając się z instrukcją obsługi, nie mówiąc już o przypadkach naruszenia regulaminu.
Działa to krzywdząco na opinię produktu w produktyzacji, szczególnie dotyczy to producentów, sprzedających swoje produkty na Allegro.
Możliwość pozostawienia odpowiedzi do oceny pozwalałaby na swego rodzaju obronę produktu. Rozumiem, że nie każdą niezasadną opinię jesteśmy w stanie usunąć względem regulaminu.
Największą krzywdą takich opinii jest to, że następni klienci po jej przeczytaniu, mogą zrezygnować z zakupu, a więc znacząco zmniejszyć sprzedaż, choć nie mają pojęcia, że opinia nie zgadza się ze stanem faktycznym. Po przeczytaniu odpowiedzi, klienci sami mogą określić, czy powinni czy nie powinni sugerować się negatywną opinią.