anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieczytelne etykiety nadawcze oraz zwrotowe

Kategorie
kupujący
kupujący 1066
inne
inne 220
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
395
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
67
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
202
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1017
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
513

Nieczytelne etykiety nadawcze oraz zwrotowe

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

Na allegro udostępniam wszystkie metody dostawy jakie proponujecie. Niektóre etykiety są tak nieczytelne że odnalezienie Imienia I Nazwiska nadawcy bądź jego nicku graniczy z cudem. U jednego z kurierów to dwie pierwsze litery imienia i kropki, u innego  dwie litery nazwiska i dwie imienia, u innego tylko nick. Dodatkowo mikroskopijna czcionka. Czy nie można zmusić operatorów przesyłek do jednolitego podawania nazw odbiorców, nazwisk, nicków i adresów. Co wy na to?

8 Komentarze
fox_paws
#14 Krzewiciel#

@BURZYNSKID RODO

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

Jakie RODO. Wysyłając przesyłkę wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu dostarczenia przesyłki. Na Poczcie Polskiej wszystkie dane są widoczne i nikomu to nie przeszkadza.

Omeble
#8 Zapaleniec#

Pomysł ujednolicenia etykiet jest na pewno super!
Założę się że zmniejszy to ilość BŁĘDNIE WYSŁANYCH produktów przez magazynierów o spory procent!

Np. ostatnio był dodany nowy przewoźnik PACKETA - jeżeli w polu "numer referencyjny" zwykle wpisujemy SKU produktu - to w tym wypadku trzeba go wpisać zamiast nicku klienta by był widoczny na etykiecie po wydrukowaniu, w innym razie się nie pojawi, a magazynierzy muszą dopytywać biuro co zamówił klient.

Te niejednolite etykiety powodują straty czasu, utrudniają automatyzację, oraz zwiększają ilość błędów wysyłkowych, zwiększając straty na logistyce, zwiększając ilość dyskusji...

Client:44052296
#21 Demiurg#

@BURZYNSKID Z tym rodo to dotyczy się śmieci przewozowych.

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

Dziękuję, za Twoją sugestię. Pomysł odrzuciłam, ze względu, że nie mamy wpływu na decyzje innych firm. Pracują oni na własnych systemach oraz projektują na nich rozwiązania m.in. wygląd etykiet. Jako Allegro, możemy jedynie decydować o naszych własnych usługach. 

Omeble
#8 Zapaleniec#

Na innych forach też odrzucaliście ten pomysł, "ot, nie nasze etykiety nie nasza sprawa"

Nie możecie zasugerować przewoźnikom by stworzyli jednolity system etykiet pod "NAJWIĘKSZĄ PLATFORMĘ SPRZEDAŻOWĄ W KRAJU" ? 

Większe zadowolenie klientów i sprzedawców, mniej pomyłek wysyłkowych, mniejsze koszty logistyczne - to za słabe argumenty?

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

@Sa_nova  Dzwoniłem wcześniej do DPD bo to dotyczyło zwrotu przez tę firmę i powiedzieli , że to przesyłka allegro i to ich sprawa. Co ty na to?

Omeble
#8 Zapaleniec#

O kurczę, rozumiem że dla międzynarodowego DPD - taka Polska to małe stworzenie.

Ale jeżeli DPD twierdzi że etykiety należą do allegro - to w takim razie proszę zmieńcie w DPD by można było nadawać etykiety o różnej nazwie, jak DHL mają w waszym systemie gdy nadajesz wiele paczek na ten sam adres.

oznacz moderatorów