anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nowe formy licytacji

Kategorie
kupujący
kupujący 1057
inne
inne 217
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
384
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
198
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1009
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Nowe formy licytacji

nikl
#14 Krzewiciel#

Proponuje dwie nowe formy licytacji:

1. Tradycyjna forma aukcji, która nie kończy się, dopóki są chętni do podbicia ceny. Czyli licytacja po raz pierwszy, drugi, trzeci - sprzedane. Jeśli przez np. minutę, czy godzinę nikt nie podbije, to dopiero wtedy przedmiot jest sprzedany osobie oferującej najwyższą cenę.

2. Licytacja w dół z automatycznym obniżaniem ceny o zadaną wartość lub procent np. co godzinę, aż do skutku. Najlepiej z wizualizacją obserwujących/zainteresowanych.

2 Komentarze
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@nikl dziękujemy za te pomysły, ale licytacje jako forma sprzedaży nie są i nie będą dalej rozwijane. Oczywiście dbamy o prawidłowe działanie dotyczasowych mechanizmów, ale nie będziemy wprowadzać i rozszerzać ich o nowe propozycje. 

nikl
#14 Krzewiciel#

Może jakaś firma konkurencyjna zechce to wprowadzić. Rozmawiałem z wieloma znajomymi i są bardzo zainteresowani sprzedażą w proponowanych formatach. Prawdziwa licytacja wykorzystuje w pełni potencjał produktu, a licytacja w dół co coś wspaniałego dla przedmiotów które musimy sprzedać, ale nie ma czasu na codzienne obniżanie cen. Ta forma przyciągałaby też masę kupujących. Marketingowo jest bardzo atrakcyjna, przy założeniu że sprzedawca nie może się wycofać. Obie formy odnajdują dokładny punkt cenowy w którym popyt spotyka się z podażą. To byłoby też fajne narzędzie testowania jakie ustalać optymalne ceny dla produktów. Doskonałe narzędzie do robienia promocji! Szkoda, ze nie chcecie, bo to jest proste do wdrożenia.

oznacz moderatorów