anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nowy system oceny sprzedawcy i produktu

Kategorie
kupujący
kupujący 554
inne
inne 110
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
37
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
58
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
160
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
66
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
494
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
279

Nowy system oceny sprzedawcy i produktu

ask123
#7 Wielbiciel#

Robię regularnie zakupy na Allegro. Często jestem proszony o ocenę sprzedawcy i zakupionego towaru. Przeważnie nie wiem, jak mam oceniać (wg jakich kryteriów, w jakiej skali?), albo jeszcze jest za wcześnie na ocenę produktu. W związku z tym to ocenianie jest czasem nieco męczące. Zamiast obecnego systemu proponuję coś naturalnego: jako kupujący rozróżniamy zasadniczo trzy sytuacje: 1. cały proces sprzedaży, dostawy i obsługi przez sprzedającego jest ok, tzn. poprawny, nie było żadnych wpadek, braków, nieuprzejmości, niedoinformowania, przeciągnięcia terminu dostawy itd. - czyli "NORMALNIE", 2. było super uprzejmie, super informacja, opis produktu, szybciutko, doskonale zapakowane, z dobrą instrukcją po polsku, jednym słowem ponad normalny poziom - "SUPER", 3. coś nawaliło, np. nie było polskojęzycznej instrukcji obsługi, było byle jak zapakowane, dostawa trwała za długo, kolor się nie zgadzał, brakowało jakiejś części itd., zatem istniał konkretny powód do niezadowolenia - czyli było "SŁABO". I gdybym miał oceniać na podstawie takiej trzy-poziomowej, prostej skali, to byłoby mi dużo łatwiej - oczywiście kilka dni po otrzymaniu towaru, a nie przed jego otrzymaniem. Prośby o ocenę, zanim otrzymałem towar, są szczególnie irytujące. A zatem, uprośćmy sobie życie, proponuję!

1 Komentarz
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@ask123 Cześć! Dziękuję za Twoją sugestię dotyczącą systemu ocen. Jeśli nie jesteś jeszcze w stanie ocenić Sprzedającego lub produktu, możesz zrobić to w przeciągu 90 dni od zakupu.

ko_alka_0-1632488435028.png

System ocen w formie gwiazdek/stopni pozwala na wyrażenie swoich odczuć po transakcji. Jeśli wszystko przebiegło w najlepszym porządku, zachęcamy do wystawienia maksymalnych not 🙂 Ocenę możesz również uzupełnić tekstem i uzasadnić swoje zdanie. 

oznacz moderatorów