anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ocena sprzedającego po anulowaniu transakcji

Kategorie
kupujący
kupujący 871
inne
inne 171
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
28
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Ocena sprzedającego po anulowaniu transakcji

SamhainBeltaine
#8 Zapaleniec#

Potrzebowałam walizki. Znalazłam odpowiednią, ale w opisie aukcji była informacja, że dostawa nastąpi za 8 dni. Spytałam jednak sprzedawcę, czy nie ma szans, żeby walizka dotarła do mnie szybciej. Odpisał, że nie obieca na 100%, jednak mieli awarię systemu, która została naprawiona i przesyłki będą nadawane jak najszybciej, więc jest wysoce prawdopodobne, że walizka dotrze do piątku (był wtorek rano). Zaufałam, zamówiłam. Minął wtorek, środa... Spytałam w środę po południu o wysyłkę. Odpisano, że dopiero tego dnia naprawiono system i przesyłki naprawdę ruszą. Poprosiłam, żeby mnie nie zwodzić, żebym ewentualnie zdążyła jeszcze przed  Majówką zamówić inną walizkę. Ponownie mnie zapewniono, że dostawa będzie. Jednak w czwartek ani nie otrzymałam informacji o nadaniu przesyłki, ani odpowiedzi na kolejną wiadomość do sprzedawcy. Anulowałam transakcję. Musiałam kupić walizkę stacjonarnie, co mnie dobiło, bo w mojej miejscowości jest beznadziejny wybór. Chciałam wystawić sprzedawcy negatywną ocenę, ale po anulowaniu transakcji nie ma możliwości wystawienia jakiejkolwiek. Uważam, że to nie fair. Przez tyle lat korzystania z Allegro nie natrafiłam na sprzedawcę kłamczucha, kombinatora i ignoranta. Dopiero teraz. Transakcję anulowałam tylko z tego powodu. I uważam, że warto informować klientów o takich sprzedawcach. Po co ktoś ma kupować przedmiot i czekać, dopytywać się itp.? Może wprowadzić komentarze z oznaczeniami dlaczego transakcja została anulowana? Tak, żeby oczywiście sprzedawcy też nie byli pokrzywdzeni, jeśli kupujący rozmyśli się z innego powodu. Bo w sytuacji jak opisałam sprzedawca nie ponosi żadnych konsekwencji.

11 Komentarze
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@SamhainBeltaine bardzo dziękuję, że podzieliłaś się z nami swoją opinią i oczywiście rozumiem, że jesteś rozczarowana całą sytuacją, ale nie planujemy udostępniania ponownie takiej możliwości. Jak sama zauważyłaś w swojej wypowiedzi, sytuacje takie jak Twoja są bardzo sporadyczne i jednostkowe, a sama z takim sprzedawcą miałaś do czynienia po raz pierwszy, dopiero po kilku latach zakupów na Allegro. Owszem, taka opcja rzeczywiście u nas istniała przez jakiś czas, ale prowadziła to do wielu nadużyć, głównie ze strony kupujących. Dlatego też po dokładniej analizie zgłoszeń i sygnałów, które do nas napływały w tej kwestii, zdecydowaliśmy o usunięciu możliwości oceniania anulowanych zakupów i w najbliższym czasie nie planujemy powrotu do tej opcji. 

oznacz moderatorów