anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ograniczenie czasu naleczenia opłat dodatkowych kurierów

Kategorie
kupujący
kupujący 1065
inne
inne 221
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
400
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
198
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1009
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Ograniczenie czasu naleczenia opłat dodatkowych kurierów

nikl
#14 Krzewiciel#

Nie może być tak, że po miesiącach dochodzą jakieś opłaty, które nie wiadomo czego dotyczną i nie da się tego kontrolować. Wystarczy 7 dni na zgłoszenie opłat dodatkowych. Mamy komputeryzację. Opłaty dodatkowe muszą być sortowane datami wykonania usługi, a nie datami naliczenia opłaty. Tylko w ten sposób da się ustalić czy np. podjazd kuriera rozliczono prawidłowo. Usługi dojazdu proszę rozliczać wyłącznie te zlecone ze strony Allegro. Żadnych innych dopisywanych samowolnie przez kierowców lub przez systemy kurierów, ponieważ oni dopisują nieuczciwie nieistniejące usługi i nie reagują na reklamacje.

2 Komentarze
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@nikl Cześć. Jak najbardziej rozumiem Twoją sugestię, ale niestety nie możemy określić jednoznacznie tego terminu.  Generalnie opłaty dodatkowe są naliczane w ciągu miesiąca, jednak zdarzają się sytuacje niezależne od nas, kiedy otrzymujemy opłaty za poprzedni rok w wyniku błędu po stronie przewoźnika. Wtedy musimy wystawić fakturę z opóźnieniem. 

nikl
#14 Krzewiciel#

Przecież to są oszukane faktury za dojazdy niezlecone i niewykonane. To kuriozalne, że użytkownik ma płacić za błędy przewoźnika bez możliwości skutecznej reklamacji. Wystarczy przecież prawidłowo sformułować umowę z przewoźnikiem.

Nie komentuję, bo bez użycia ciężkich słów nie dało by się. Stawiam więc kolejny minus Spółce Allegro i już kończy mi się ekran. Nie wiem czy to jest bardziej śmieszne czy straszne, ale wiem jedno jak skończył nielubiany monopolista TPSA, który równie paskudnie podstępował wobec swoich klientów. Istnieje punt przegięcia i granicznej wytrzymałości partnerów, przy której czara goryczy się przelewa. Moglibyście choćby w minimalnym stopniu szanować ludzi i pobierać opłaty wyłącznie za zlecone dojazdy, a nie za oszukane.

oznacz moderatorów