Czy jest możliwość, aby sprzedający widział przewidywany termin dostawy u klienta, taki jak się wyświetla klientowi w szczegółach zamówienia?
Klient na swojej karcie, w szczegółach zakupu, widzi informacje o przewidywanym terminie dostawy, informacja ta również jest podawana w mailu potwierdzającym wygną, natomiast sprzedający takiej informacji nie ma.
Ostatnio jest plaga klientów który twierdzą, że wysyłka powinna być dwa dni temu, 3 dni temu i inne tego typu historie, "bo tak mi pisze na Allegro"
A nie jest możliwe, bo termin wysyłki ustawiony jest na 5 dni roboczych, jak wejdę na aukcję w zakładkę dostawa to jest info, że przewidywany termin dostawy za 7-9 dni.
Jeżeli proszę kupującego, aby przesłał zrzut tej informacji to nagle cisza.
Nie ma jak zweryfikować tego czy klient pisze prawdę i rzeczywiście taki termin mu się wyświetla, czy tylko próbuje wymusić wcześniejsza wysyłkę.
Jeżeli taka opcja widoczna byłaby u sprzedającego np w szczegółach zamówienia, na pewno łatwiej rozmawiałoby się z klientami.