anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przewidywany termin dostawy widoczny zarówno u kupującego jak i u sprzedającego.

Kategorie
kupujący
kupujący 1055
inne
inne 216
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
380
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
198
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1009
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Przewidywany termin dostawy widoczny zarówno u kupującego jak i u sprzedającego.

Client:44459415
#9 Pomysłodawca#

Czy jest możliwość, aby sprzedający widział przewidywany termin dostawy u klienta, taki jak się wyświetla klientowi w szczegółach zamówienia?

Klient na swojej karcie, w szczegółach zakupu, widzi informacje o przewidywanym terminie dostawy, informacja ta również jest podawana w mailu potwierdzającym wygną, natomiast sprzedający takiej informacji nie ma.

Ostatnio jest plaga klientów który twierdzą, że wysyłka powinna być dwa dni temu, 3 dni temu i inne tego typu historie, "bo tak mi pisze na Allegro"

A nie jest możliwe, bo termin wysyłki ustawiony jest na 5 dni roboczych, jak wejdę na aukcję w zakładkę dostawa to jest info, że przewidywany termin dostawy za 7-9 dni.

Jeżeli proszę kupującego, aby przesłał zrzut tej informacji to nagle cisza.

Nie ma jak zweryfikować tego czy klient pisze prawdę i rzeczywiście taki termin mu się wyświetla, czy tylko próbuje wymusić wcześniejsza wysyłkę.

Jeżeli taka opcja widoczna byłaby u sprzedającego np w szczegółach zamówienia, na pewno łatwiej rozmawiałoby się z klientami.

 

2 Komentarze
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Zaakceptowany

@Client:44459415 Cześć, dzięki za wiadomość. 🙂 Pracujemy nad udostępnieniem przewidywanego czasu wysyłki i dostawy sprzedawcom. Taka opcja się pojawi, ale niestety nie jestem w stanie podać Ci dokładnego terminu wdrożenia. 

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Zrealizowany

@Client:44459415 wracam z dobrymi wiadomościami. Od listopada 2023 roku w zakładce Zamówienia możecie sprawdzać już informacje o ofercie z momentu zakupu:

  • czas wysyłki - jest to deklarowany czas nadania przesyłki, który sprzedający ustawia w formularzu wystawiania oferty

  • czas na wysłanie - szacowany przez nas czas do kiedy sprzedający powinien wysłać przesyłkę, aby dotarła do kupującego w przewidywanym czasie dostawy

  • przewidywany czas dostawy - nasz mechanizm oblicza go na podstawie wcześniejszych wysyłek sprzedającego i działań przewoźników. To właśnie ten czas widzi w ofercie kupujący

Dziękujemy bardzo za Twoją sugestię i bardzo miło nam przekazać Wam informacje, że ta opcja jest już wdrożona 🙂 

oznacz moderatorów