anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paragony/faktury

Kategorie
kupujący
kupujący 1109
inne
inne 213
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
86
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
111
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
266
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
137
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1247
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
598

Paragony/faktury

amciek80
#1 Nowicjusz

Czy mozecie uporzadkowac temat z paragonami/fakturami oraz nazwami uzytkownika. Kupuje cos od loginu X, ktora de facto nazywa sie firma Y i firma Y wystawia paragon. Raz te paragony sa papierowe dołączone do paczki - czasami dołączone ładnie do paczki, czasami wrzucone tak, ze wyglada jak śmieć, czasami te paragony/faktury sa w wersji elektroczniej dolaczane w wiadomosci. Czy mozna to jakos usystematyzowac - zrobic zakladke paragony/faktury gdzie beda wszystkie faktury. Teraz odnalezienie np. po roku paragonu za zakup to nie lada wyzwanie. Robiac reklamacje do sprzedawcy X wymaga on dolaczenia formularza reklamacji, ale skad go pobrac? Wysylam wiadomosc do sprzedawcy, czekam dzien, dwa zanim odpowie. Czy nie mozna wymoc na sprzedawcy, zeby byla zakladka ze wszystkimi koniecznymi dokumentami ktore wymagane sa przy zlozeniu reklamacji (formularze, paragony, faktury), wchodze, klikam mam wszystko pod reka, a nie szukam pol godziny paragonu,a  po pol godziny orientuje sie, ze login X od ktorego kupilem to nie nazwa firmy tylko nick, a firma nazywa sie Y, ale paragonu i tak znalezc nie moge.

1 Komentarz
Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane
Status zmieniony na: Odrzucony

Cześć, @amciek80! Dziękuję za podzielenie się Twoim pomysłem, jednak jego zrealizowanie nie będzie możliwe. Zarówno klienci, jak i sprzedający - mogą ustawić dowolną nazwę użytkownika i nie weryfikujemy czy login jest identyczny jak nazwa firmy (również nie mamy takiego wymogu). Dane sprzedającego są natomiast dostępne na stronie oferty, w sekcji "O sprzedającym" oraz po kliknięciu w "poleca x%".

 

W kwestii paragonów/faktur - udostępniamy miejsce, gdzie sprzedający mogą załączyć fakturę za zakup. Jako kupujący znajdziesz faktury w zakładce Moje zakupy - przejdź do szczegółów zakupu i jeśli sprzedający dodał fakturę do zamówienia, to pod podsumowaniem wyświetlimy fakturę, którą możesz pobrać. Problem jest natomiast kwestia tego, że to sprzedający dosyłają faktury przez maila lub centrum wiadomości, a tego zakazać, czy też ograniczyć nie możemy. 

 

Reklamację możesz złożyć przez formularz dostępny w szczegółach zakupu - pod informacją o zakupionym produkcie kliknij [Zgłoś reklamację lub problem], aby przejść do formularza reklamacji. 

oznacz moderatorów