anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ponowne naliczanie prowizji za nieopłacony przedmiot w terminie

Kategorie
kupujący
kupujący 866
inne
inne 171
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
18
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Ponowne naliczanie prowizji za nieopłacony przedmiot w terminie

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Do tej pory allegro z automatu nalicza prowizję w przypadku gdy klient opłaci transakcję po złożeniu wniosku o jej zwrot przez sprzedawcę . Nie powinno tak być ,klient widzi ile czasu sprzedawca daje na opłacenie zamówienia i po tym okresie ma prawo złożyć wniosek o zwrot prowizji i sprzedać dany przedmiot komuś innemu. Aby zaniechać problemów zanim prowizja ponownie zostanie pobrana sprzedawca powinien być zapytany czy taki zakup jest możliwy a towar nadal dostępny. Wystawiając pojedyncze egzemplarze sprzedawca może już tego nie mieć i wejść w konflikt z kupującym w sumie z jego winy i opóźnienia z płatnością. 

1 Komentarz
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@kolekcjoner608 dziękuję, że podzieliłeś się z nami swoją opinią i propozycją, ale nie planujemy w najbliższym czasie zmian w systemie naliczania prowizji. Sytuacje takie jak ta opisana przez Ciebie są jednostkowe i sporadyczne, więc nie będziemy wprowadzać takiego mechanizmu. Jeśli nie masz danego przedmiotu, możesz porozumieć się z kupującym na własną rękę i zaproponować mu zwrot pieniędzy. 

oznacz moderatorów