Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Zgodę na wykorzystywanie plików cookie wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub zmienić klikając w Ustawienia plików cookie, w stopce strony. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Chciałbym przekazać sugestię aby zespół Allegro wprowadziło możliwość otwarcia ponownie dyskusji, po jej zamknięciu z możliwością wyboru dowolnego powodu.
No nie jestem za bardzo za tym szczególnie ,, z możliwością wyboru dowolnego powodu. ,, Nawet sobie nie zdajesz sprawy z jakich powodów klienci otwierają dyskusję . PRZYKŁAD dyskusji z ub. . ROKU ,, zapomniałam napisać jaki kolor , proszę rózowy ,,
Jeśli panel służący rozwiazywaniu problemów ma się w ten sposób zdeformować to jestem PRZECIW !!!
Przedstawiając rozsadny powód pracownik allegro udostępni Ci ponownie dyskusję .
Nie chodziło mi dosłownie o dowolny powód tylko z listy tak jak jest to za pierwszym razem. Było by to pomocne w przypadku jakiś kolejnych reklamacji z zamówieniem.
Sam mam teraz sytuację że od zakupu mija już 2 lata i dyskusji nie mogłem otworzyć pomimo problemów z sprzedającym musiałem się kontaktować z obsługą allegro poprzez wiadomości mailowo, a tak przynajmniej kupujący, sprzedający jak i allegro miało by wgląd do całej korespondencji w jednym miejscu.
@jozwiak201 Cześć 🙂 Jeśli pojawi się potrzeba wznowienia zamkniętej dyskusji, to daj znać - postaramy się pomóc. 🙂
Samodzielne wznowienie dyskusji jest niemożliwe i nie będziemy wprowadzać takiej opcji. Najlepszą metodą w tym przypadku będzie zakończenie dyskusji dopiero w momencie rozwiązania problemu.
oznacz moderatorów
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.