W kategoriach Odzież i Obuwie proponuję dodać powód zwrotu "za małe" i "za duże"
Są to bowiem najczęstsze przyczyny zwrotów, a ponieważ nie ma ich na liście powodów zwrotów klienci w 99% przypadków zaznaczają "nie chce podawać przyczyny zwrotu". A dla sprzedających jest to BARDZO CENNA uwaga, czy rozmiarówka jest zawyżona czy zaniżona. Jeżeli kilku klientów przy tym samym towarze zaznaczy, że "za małe" to dzięki tej informacji, wiem, żeby zmienić kategorię rozmiarową danego ubrania, lub przynajmniej w opisie zaznaczyć, żeby dokładnie sprawdzić wymiary, bo rozmiar wypada nieco mniejszy niż standardowo.
W wielu sklepach internetowch jest nawet dodatkowe okienko przy każdym produkcie, ile procent kilkntów uznało, że produkt po zakupie był za mały lub za duży, dzięki temu kolejny kupujący wie, że musi kupić np. rozmiar większe, lub rozmiar mniejsze.