Trafiłem dziś na taki produkt z darmową dostawą: https://allegro.pl/oferta/folia-do-macbook-pro-14-2023-2021-a2442-m1-a2779-m2-a2918-a2992-m3-pro-max...
Po dodaniu go do koszyka darmowej dostawy brak, ani dla odbioru w punkcie:

ani dla dostawy do domu:

Uparty ze mnie typ, wróciłem więc do produktu, a tam:

No i pytanie: dlaczego ta metoda dostawy nie wyświetla się na liście dostępnych metod "Odbiór w punkcie" ?
Oczywiście metodę można w końcu wybrać, ale dopiero z mapy:

i dopiero wtedy dowiadujemy się, że jest za darmo:

Przecież to jest jawne wprowadzanie klienta w błąd i ukrywanie przed nim metod dostawy.
W związku z powyższym mój pomysł jest prosty: klient ma widzieć WSZYSTKIE dostępne metody dostawy udostępnione przez sprzedającego, bez potrzeby korzystania z mapy. Jak chcecie zachować większą "czytelność" to możecie to ukryć pod przyciskiem "pokaż więcej metod dostaw", a potem "zobacz wszystkie", tak jak to jest obecnie z kurierami.
Chodzi o to, że ta lista z kurierami to prosta tabela z cennikiem i widać która metoda jest najtańsza. Tymczasem w widoku na mapie jest ponad 20 metod dostawy i każda ma inną cenę, widoczną dopiero po kliknięciu. NIKT nie będzie klikał każdej metody po kolei, a potem punktu na mapie, żeby sprawdzić jego cenę, bo to wymaga 50 kliknięć.
Tymczasem w przypadku tabelki mamy szybki rzut oka co jest najtaniej/najbliżej (tak jak w tym uproszczonym widoku "Odbiór w punkcie") i możemy wybrać typ dostawy, a dopiero potem otworzyć mapkę z predefiniowanym filtrem na ten typ dostawy.
Alternatywnie proponowałbym, żeby wyświetlać cenę w tej liście metod przy mapie, ale pewnie jest to technicznie niewykonalne:
