anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze zwrotami wpłat po zwrotach

Kategorie
kupujący
kupujący 594
inne
inne 121
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
32
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
72
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
161
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
81
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
561
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
318

Problem ze zwrotami wpłat po zwrotach

FLW
#7 Wielbiciel#

Witam
Jako że robię dużo zwrotów do sprzedawców, zaczęły się problemy. Otóż po zgłoszeniu zwrotu i odesłaniu przedmiotu nie wszyscy sprzedający pamiętają o tym żeby zwrócić pieniądze. Przez to na 10 zwrotów jeden albo kilka zostaje zapomnianych i jeśli ja nie będę pamiętał to pieniądze przepadają bo sprzedawcy zapominają. Jeśli nie otworze dyskusji i nie będę pilnował zwrotu pieniędzy to nikt mi ich nie zwróci, przez co tracę pieniądze. Powinno być tak że jeśli odsyłam produkt to automatycznie zwrot jest przyznawany po 14 dniach od odesłania bez względu na to czy sprzedający pamięta czy nie. Jest ot wielka wada o której mało kto wie.  Ogólnie to teraz robię tak że gdy zwracam produkt to od razu otwieram dyskusję brak zwrotu wpłaty i mam automatycznie przypomnienie jeśli sprzedający zwraca wpłatę wszystko jest ok i zamykam temat, w momencie gdy sprzedający ociąga się ze zwrotem lub o nim zapomina automatycznie allegro mi przypomina, że nie ma wpłaty. Powinno to być zrobione bo jest tutaj ogromny problem. Bo jak sprzedający zapomni i kupujący to pieniądze przepadają. Przy jednym zwrocie miesięcznie ok można pamiętać ale jak ktoś ma powiedzmy 30 zwrotów miesięcznie to ciężko upiłować każdego sprzedającego. Dlatego powinno być tak że jeżeli odsyłam produkt to po 14 dniach automatycznie wpłata jest zwracana czy sprzedający pamięta czy nie. A jeśli sprzedający ma jakieś zastrzeżenia to otwiera dyskusje i wtedy wpłata zostaje wstrzymana i po problemie.

14 Komentarze
kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Jestem na nie. Niektórzy zwracają na konto. Serio 30 zwrotów miesięcznie? I się potem dziwią, że ceny tak rosną, a ten sam towar bez smarta potrafi kosztować 1/3 tego co w smart...

Client:44052296
#21 Demiurg#

@FLW  proponuje, żebyś ustawiała sobie przypomnienia w telefonie lub pisała w terminarzu co i kiedy oddajesz i do kiedy sprzedawca powinien oddać Ci pieniądze.

dariuszszill
#10 Popularyzator#

@FLW A co w przypadku jak kupujący, uszkodził produkt i trzeba go sprawdzić przed zwrotem? Co w przypadku jak kurier dostarcza przesyłkę dłużej niż 14 dni? Wystarczy kupować świadomie i nie będzie potrzeby robić tylu zwrotów, takie zakupy kosztują sprzedającego mnóstwa czasu i środków.

Agent051
#16 Inspirator#

@FLW 30 zwrotów miesięcznie? To jakaś choroba? Ciekawe ile miesięcznie robisz zamówień🤔

ares_
#13 Ambasador#

A ja proponuje ograniczyć kupującym darmowe zwroty w ramach SMART np. do 5 miesięcznie. To rozwiązanie będzie łatwiejsze do wprowadzenia niż automatyczne zwroty.

kostas11
#21 Demiurg#

@FLW a może lepiej robić bardziej przemyślane zakupy, pamiętaj że to co dla Ciebie jest darmowe to sprzedawca jest w plecy, pracę, materiały do pakowania, dopłaty do smarta ( od 0,99 zł do 6,99 zł ) allegro nie zwraca prowizji za promowanie itp. potem lament na allegro że portal ma wyższe ceny nić w sklepach internetowych. Potem wszystkie koszty zwrotów lądują w cenie towaru. 

Napisz czy jak byś płacił za każdy zwrot 10 zł tez być odsyłał 30 paczek i był w plecy 300 zł miesięcznie ???

mdrogeria
#21 Demiurg#

@FLW 

Napiszę krótko ,, zastanów się nad tym co robisz , odrobina szacunku dla środowiska nie wsponmnę o sprzedawcach oraz innych klientach , którzy wywindowanymi cenami pokrywają Twoją lekkomyślość  ,,

Zdecydowanie jestetem PRZECIW !!!!!,, 

Ziolko39
#19 Nestor#

@FLW Tylko 30/m-c. A może kupować "z głową" > czy te zakupy to forma sportu ? > czy zakład kto kupi więcej i zwróci ? > chyba juz figurujesz na kilkudzięsięciu (co najmniej) listach MNK ?

Jestem przeciwko automatycznym zwrotom > będą one tylko nakręcały spiralę zwrotów "bez powodu"

FLW
#7 Wielbiciel#

Widzicie wypowiadacie się i nie macie pojęcia o czym mówicie, jeśli mam warsztat i kupuje części używane, gdzie sprzedawca wysłał towar niesprawny (niedziałający, nienadający się do prawidłowego działania) to robię zwrot, więc winą nie jest tutaj kupujący lecz sprzedający. Także niech sprzedający zaczną wysyłać sprawne produkty to nie będzie zwrotów.

Ziolko39
#19 Nestor#

Ale takie kupowanie "bo może będzie pasowało i działało" i zwroty to generuje sprzedawcom dodatkowe koszty. A potem zdziwienie > 2 dni temu kosztowało 50 zł, a dzisiaj 70 > jak to możliwe ?. I skarga na AG > sprzedawca podniósł cenę.

oznacz moderatorów