anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze zwrotami wpłat po zwrotach

Kategorie
kupujący
kupujący 1041
inne
inne 217
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
356
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1006
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Problem ze zwrotami wpłat po zwrotach

FLW
#7 Wielbiciel#

Witam
Jako że robię dużo zwrotów do sprzedawców, zaczęły się problemy. Otóż po zgłoszeniu zwrotu i odesłaniu przedmiotu nie wszyscy sprzedający pamiętają o tym żeby zwrócić pieniądze. Przez to na 10 zwrotów jeden albo kilka zostaje zapomnianych i jeśli ja nie będę pamiętał to pieniądze przepadają bo sprzedawcy zapominają. Jeśli nie otworze dyskusji i nie będę pilnował zwrotu pieniędzy to nikt mi ich nie zwróci, przez co tracę pieniądze. Powinno być tak że jeśli odsyłam produkt to automatycznie zwrot jest przyznawany po 14 dniach od odesłania bez względu na to czy sprzedający pamięta czy nie. Jest ot wielka wada o której mało kto wie.  Ogólnie to teraz robię tak że gdy zwracam produkt to od razu otwieram dyskusję brak zwrotu wpłaty i mam automatycznie przypomnienie jeśli sprzedający zwraca wpłatę wszystko jest ok i zamykam temat, w momencie gdy sprzedający ociąga się ze zwrotem lub o nim zapomina automatycznie allegro mi przypomina, że nie ma wpłaty. Powinno to być zrobione bo jest tutaj ogromny problem. Bo jak sprzedający zapomni i kupujący to pieniądze przepadają. Przy jednym zwrocie miesięcznie ok można pamiętać ale jak ktoś ma powiedzmy 30 zwrotów miesięcznie to ciężko upiłować każdego sprzedającego. Dlatego powinno być tak że jeżeli odsyłam produkt to po 14 dniach automatycznie wpłata jest zwracana czy sprzedający pamięta czy nie. A jeśli sprzedający ma jakieś zastrzeżenia to otwiera dyskusje i wtedy wpłata zostaje wstrzymana i po problemie.

14 Komentarze
eightbitclone2
#14 Krzewiciel#

? Myśle że raczej to ty musisz popracować nad własnym warsztatem jeśli go naprawde  masz ? Bo bez urazy ale nawet w używanych częściach nikt ze sprzedawców sobie nie pozwala na wysyłanie bubli bo to sie po prostu nie opłaca. Do tego, dopiero teraz naświetliłeś sytuację i ja opisałeś.

Ziolko39
#21 Demiurg#

Moim zdaniem, to kupujesz bo może się nada do czegoś. Nie wierzę w to, że trzydziestu sprzedawców wysyła chłam. Ja też kupuje i sprzedaję na Allegro i zwrot zrobiłem 2 razy z powodu uszkodzenia, a zwrot do mnie miałem dwa razy z powodu wady. Miałem też 3-4 z powodu błędów kupujących (nie przeczytałem dokładnie opisu, wydawało mi się, że będzie pasować, itp,) 

mikeza
#21 Demiurg#

to kupuj u sprawdzonych sprzedawców, a nie szaraków co wciskają ludziom jakiś badziew. doskonale wiem jak to działa, bo jestem w branży moto. Każdy szuka taniej, a najlepiej używka za grosze, a potem jest problem, bo stan części tragiczny. ja mam głównie zwroty od klientów, którzy nie czytają opisów, a potem zanaczają, że nie pasuje, chociaż sami kupili nie to co trzeba.

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@FLW Cześć. Dziękuję, że podzieliłeś się swoim pomysłem 🙂 Przykro mi, że czasami musisz czekać na zwrot środków. Nie planujemy jednak zmian w tym zakresie, nie ma możliwości wprowadzenia automatycznych zwrotów, ponieważ Sprzedający musi się najpierw zapoznać ze stanem zwracanego produktu. Sprzedający ma 14 dni na zwrot pieniędzy od Twojego oświadczenia (ale może się wstrzymać do czasu, aż otrzyma przedmiot). Jeśli ten termin jest zakłócony, zawsze możesz nam to zgłosić, pomożemy Ci 🙂 

oznacz moderatorów