anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Promowanie klientów z małą ilością zwrotów - rozwiązania proekologiczne

Kategorie
kupujący
kupujący 1116
inne
inne 215
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
103
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
111
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
266
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
136
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1247
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
599

Promowanie klientów z małą ilością zwrotów - rozwiązania proekologiczne

Estero
#8 Zapaleniec

Ze względu na nadużywanie darmowej dostawy i zwrotów przez niektórych Kupujących dobrym pomysłem byłoby wprowadzenie systemu drobnego nagradzania Kupujących dokonujących przemyślanych zakupów. Dodatkowym benefitem byłoby ograniczenie śladu węglowego i marnowania zasobów przez zmniejszenie nieprzemyślanych zakupów. Częstym przypadkiem jest sytuacja, gdy klienci robią sobie z Allegro darmową przymierzalnię ubrań lub wypożyczalnie sprzętu elektronicznego na czas urlopu. Mogą to być POP-UPy przypominające, żeby dokonać przemyślanego zakupu lub dodatkowe monety w ramach nagrody. Jako, że Allegro to firma proekologiczna liczymy na pozytywny odbiór przez dział CSR.

5 Komentarze
AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel

A gdzieś Ty znalazł(a), że Allegro to instytucja proekologiczna?

Gdzie ekologia gdy zmuszają sprzedawców do wysyłki fafnastoma kurierami i np. po 7 paczek podjeżdża mi pod firmę 5 samochodów z różnych firm.

Za to niedługo będą wygaszać sprzedaż produktów używanych

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane
Status zmieniony na: Odrzucony

Cześć, @Estero. Dziękuję za Twoją propozycję, jednak możliwość zwrotu zamówienia wynika z przepisów i nie możemy tutaj nagradzać klientów, którzy nie korzystają z przysługującego im prawa. Zgodnie z informacją UOKIK "Prawo do odstąpienia od umowy to tzw. prawo do zwrotu towaru. Umożliwia kupującemu zapoznanie się z towarem i namysłu, czyli rozważenia racjonalności zakupu."

 

Pamiętaj, że jako sprzedający w pewnych sytuacjach możesz pomniejszyć zwrot pieniędzy o określoną przez siebie kwotę – na przykład jeśli zwrócony produkt został uszkodzony w transporcie lub nosi wyraźne ślady użytkowania. Ważne jest, abyś uzasadnił kupującemu decyzję o pomniejszonej kwocie zwrotu. 

Estero
#8 Zapaleniec

@Sa_nova

Szanowna Pani, temat nie dotyczył ograniczenia prawa do zwrotu lecz możliwości nieograniczonego bezpłatnego zwrotu towaru. W Ustawodawstwie nie ma mowy o zapewnieniu bezpłatnego zwrotu towaru. Prosimy przywrócić temat, gdyż gdyby był niezgodny z prawem to byśmy go nie zamieszczali. Przykładowo tego typu działania są już podejmowane przez największe firmy odzieżowe sprzedające przez internet.

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Sa_nova  Popieram wniosek @Estero    Żadna ustawa nie wymusza bezpłatnych zwrotów, zwroty powinny być płatne.

Można  dopuścić bezpłatne zwroty smart dla kupujących którzy nie  przekraczają  rozsądnej ilości, jakiś ustalony  limit procentowy zwrotów bezpłatnych i koniec, reszta zwrotów płatna.

To powinno nieco uspokoić  nałogowych zwracaczy.

Halfrunt
#20 Guru ⭐⭐

jak nie będzie bezpłatnych zwrotów to będą reklamacje z żądaniem odbioru towaru na koszt sprzedającego, niekończące się dyskusje i negatywy.

Podłość ludzka nie zna granic, a podłość klienta Allegro jest dwukrotnie spotęgowana.

oznacz moderatorów