anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

prowizja za sprzedaż - powinna być pobierana po opłaceniu przez klienta, a nie po kliknięciu

Kategorie
Kupujący
Kupujący 400
Inne
Inne 80
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
136
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
76
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
99
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
58
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
285
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
179

prowizja za sprzedaż - powinna być pobierana po opłaceniu przez klienta, a nie po kliknięciu

Wielokrotnie miałam sytuacje, że ktoś coś kupił, ale nigdy za to nie zapłacił, bo nie wiem, może kliknął coś niechcący, albo nagle zmienił zdanie będąc już w trakcie transakcji – a na moje wiadomości nie odpowiada, telefonu nie odbiera etc. Za każdym takim razem muszę się naklikać by składać podania o zwrot prowizji za towar, za który nigdy mi nie zapłacono i muszę mieć nadzieje że allegro łaskawie uzna że mi zwróci, po tygodniu albo dwu. Przecież to jest jakiś cyrk na kółkach! Prowizja powinna być pobierana dopiero kiedy zamówienie ma status opłaconego, a nie wcześniej.

3 Komentarze
_HolaOla_
Moderator
Moderator
Status zmieniony na: Zrealizowany

@Sibrien Od początku roku stopniowo udostępniamy automatyzację zwrotów prowizji, co zaoszczędzi Wam -  Sprzedającym czas, który do tej pory musieliście poświęcać na wypełnianie wniosków. 

W tej chwili automatyczne zwroty funkcjonują w dwóch sytuacjach: 

  • gdy Kupujący anuluje opłacony zakup, a Sprzedający zwróci klientowi wpłatę poprzez Allegro Finanse,
  • gdy Kupujący anuluje zamówienie, w którym wybrał płatność z góry i nie opłacił zakupu, wybrał płatność za pobraniem lub odbiór osobisty i płatność przy odbiorze. 

Intensywnie pracujemy, aby wkrótce rozszerzyć tę listę o kolejne scenariusze, tak abyście nie musieli wypełniać wniosków również w innych przypadkach. O następnych wdrożeniach będziemy informować Was na bieżąco, więc zachęcam do śledzenia naszych wiadomości. 

_Likos_
#17 Koryfeusz#

@_HolaOla_  super by było uwzględnic także zamowienia w których klient do każdego przedmiotu wybiera wysyłke.Kupuje kilka czy kilkanascie przedmiotów a na koniec wszystko grupuje i ma smart. Wówczas musimy pisac o zwrot prowizji od wysyłki a w allegro ktoś musi siedzieć i te oczywiste zwroty przyznawac

Może dało by sie tak ustawic naliczenie prowizji aby system ją liczył w momencie kiedy klient zatwierdza transakcje i płaci za całuy zakup lub wybiera wysyłke pobraniową ?? 

 

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@_Likos_ Nie wykluczamy żadnych scenariuszy, ale zdecydowanie bardziej idziemy w kierunku automatyzacji zwrotów prowizji niż zmiany samego sposobu naliczania prowizji. W tej kwestii modyfikacji w najbliższym czasie na pewno nie będzie. 

oznacz moderatorów