anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

prowizja za sprzedaż - powinna być pobierana po opłaceniu przez klienta, a nie po kliknięciu

Kategorie
kupujący
kupujący 1057
inne
inne 217
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
384
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
198
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1009
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

prowizja za sprzedaż - powinna być pobierana po opłaceniu przez klienta, a nie po kliknięciu

Sibrien
#8 Zapaleniec#

Wielokrotnie miałam sytuacje, że ktoś coś kupił, ale nigdy za to nie zapłacił, bo nie wiem, może kliknął coś niechcący, albo nagle zmienił zdanie będąc już w trakcie transakcji – a na moje wiadomości nie odpowiada, telefonu nie odbiera etc. Za każdym takim razem muszę się naklikać by składać podania o zwrot prowizji za towar, za który nigdy mi nie zapłacono i muszę mieć nadzieje że allegro łaskawie uzna że mi zwróci, po tygodniu albo dwu. Przecież to jest jakiś cyrk na kółkach! Prowizja powinna być pobierana dopiero kiedy zamówienie ma status opłaconego, a nie wcześniej.

3 Komentarze
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Zrealizowany

@Sibrien Od początku roku stopniowo udostępniamy automatyzację zwrotów prowizji, co zaoszczędzi Wam -  Sprzedającym czas, który do tej pory musieliście poświęcać na wypełnianie wniosków. 

W tej chwili automatyczne zwroty funkcjonują w dwóch sytuacjach: 

  • gdy Kupujący anuluje opłacony zakup, a Sprzedający zwróci klientowi wpłatę poprzez Allegro Finanse,
  • gdy Kupujący anuluje zamówienie, w którym wybrał płatność z góry i nie opłacił zakupu, wybrał płatność za pobraniem lub odbiór osobisty i płatność przy odbiorze. 

Intensywnie pracujemy, aby wkrótce rozszerzyć tę listę o kolejne scenariusze, tak abyście nie musieli wypełniać wniosków również w innych przypadkach. O następnych wdrożeniach będziemy informować Was na bieżąco, więc zachęcam do śledzenia naszych wiadomości. 

_Likos_
#21 Demiurg#

@_HolaOla_  super by było uwzględnic także zamowienia w których klient do każdego przedmiotu wybiera wysyłke.Kupuje kilka czy kilkanascie przedmiotów a na koniec wszystko grupuje i ma smart. Wówczas musimy pisac o zwrot prowizji od wysyłki a w allegro ktoś musi siedzieć i te oczywiste zwroty przyznawac

Może dało by sie tak ustawic naliczenie prowizji aby system ją liczył w momencie kiedy klient zatwierdza transakcje i płaci za całuy zakup lub wybiera wysyłke pobraniową ?? 

 

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@_Likos_ Nie wykluczamy żadnych scenariuszy, ale zdecydowanie bardziej idziemy w kierunku automatyzacji zwrotów prowizji niż zmiany samego sposobu naliczania prowizji. W tej kwestii modyfikacji w najbliższym czasie na pewno nie będzie. 

oznacz moderatorów