anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przywrócenie informacji o czasie WYSYŁKI

Kategorie
Kupujący
Kupujący 262
Inne
Inne 57
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
221
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
54
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
43
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
42
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
114
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
111

Przywrócenie informacji o czasie WYSYŁKI

konto zamknięte
Nie dotyczy

Nie wiem jak inni, ale ja bym chciał przywrócenia informacji na aukcji o czasie WYSYŁKI jaki deklaruje sprzedawca.

Zaczyna się problem (o czym zresztą wspominałem już kilka(naście) dni temu, że tak pewnie będzie). Dzisiaj telefon od wściekłego klienta z pytaniem o co chodzi, że on wczoraj kupił towar, a do dzisiaj nie ma jeszcze informacji o nadaniu, a towar rzekomo potrzebuje na jutro (choć w uwagach w formularzu brak jakiejś adnotacji o tak nagłej potrzebie). Powiedziałem spokojnie, że czas wysyłki to 2 dni robocze, że miał na aukcji pokazany czas dostawy jaki oblicza Allegro. Jednak zbytnio mi w to nie uwierzył i sprawiał wrażenie jakby w ogóle nie wiedział o czym mówię.

Fajnie więc gdyby wróciło to co było dobre, jasna, widoczna informacja o czasie w jakim sprzedawca deklaruje nadanie przedmiotu. Sam się już łapię na tym, że prywatnie robiąc zakupy jest po prostu lipa. Kupiłem dla żony buty, minęły chyba już 3 dni, nadal nawet nr nadania nie wprowadzony. Patrzę dopiero w szczegóły dostawy (bo na aukcji nie wyświetla się przybliżony czas!), a tam dopiero w szczegółach 5 dni...

9 Komentarze
Hanzo_com_pl
#1 Nowicjusz#

Mam taką sugestię. Sprzedający powinien mieć do wyboru czy chce korzystać z algorytmu przewidywanej dostawy czy nie. Wprowadza to klienta w błąd czasem. Często zmieniamy czasy dostawy a ten algorytm tylko to psuje

Knowhere
#21 Demiurg#

@konto zamknięte No ale przecież w zakładce "dostawa i płatność" w Twoich ofertach widnieje zapis:

 

"Czas wysyłki: zwykle do 2 dni roboczych.
Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 2 dni roboczych."

 

Czy klienci nie potrafią czytać?🤔

Adekpol
#13 Ambasador#

Czy klienci nie potrafią czytać? 

To było retoryczne pytanie prawda? 😂

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Knowhere nie potrafią albo nie chcą. W te nieszczęsne zakładki nikt nie klika.

Ja bym chciał aby przywrócono tą informację tam gdzie była kiedyś, czyli pod ceną, prawa strona początku oferty. Tam jest miejsce na takie ważne informacje.

konto zamknięte
Nie dotyczy

Proszę, o to dowody do czego prowadzi usunięcie informacji o czasie wysyłki na aukcjach gdzie klienci byli do tego przyzwyczajeni.

Dostałem dzisiaj 2 takie maile

1)

"Witam.28.09 zakupilem u państwa 2 żarówki grzewcze i zeolit do filtra.pirniadze przelałem zaraz po dokonaniu zakupu A z tego co widze nawet nie nadaliscie panstwo paczki..jaki jest u was czas oczekiwania na nadanie?"

Żeby było śmieszniej, ten klient wczoraj wieczorem miał u mnie już wprowadzony nr nadania bo paczka była oklejona.

2)

"Witam,

Czy moge sie dzis spodziewac wysylki"
 
Dodam, że oczywiście w zakładce "o sprzedającym" mam informację, że czas wysyłki to obecnie 3 dni robocze, a na każdej aukcji są czasy poustawiane i chyba też w zakładce dostawa coś się wyświetla.
 
To jednak tylko dobitnie pokazuje, że nikt nie klika w te cholerne zakładki i niczego tam nie czyta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
msniezek
Menedżer Społeczności
Menedżer Społeczności
Status zmieniony na: Odrzucony

@konto zamknięte dzięki za tę sugestię, ale nie planujemy w tej chwili zmiany niedawno wprowadzonej metody wyświetlania tych informacji. Jak wiecie, testy tego rozwiązania prowadziliśmy od co najmniej kilku miesięcy, rzetelnie sprawdzając, jak na nie reagują kupujący, cały czas monitorujemy też prawidłowość wyświetlanych informacji (a w razie potrzeby modyfikujemy je, choćby i czasowo).

Pewne jest, że dla przeciętnego kupującego moment wysyłki nie ma większego znaczenia, najistotniejszy jest moment dostawy. Widzimy też, że deklaracje sprzedawców często są niezgodne z rzeczywistością: albo "dla bezpieczeństwa" podają oni dłuższe terminy, niż te, w których realnie realizują wysyłkę (nie zdając sobie sprawy, że w ten sposób zniechęcają kupujących do zakupów w swoich ofertach), albo wysyłają później, niż deklarują, co fatalnie wpływa na zadowolenie z transakcji. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się na inne rozwiązanie - i na razie jesteśmy zadowoleni z wyników.

konto zamknięte
Nie dotyczy

@msniezek  Maćku, to wytłumacz mi taką rzecz. Konkretny, mój przykład. Jak widać na screenie, to było 6.12. Zerknij sobie na czas deklarowany wysyłki, realny i wytłumacz, jakim cudem czas dostawy jaki podajecie, jest tak długi??? To jest dopiero zniechęcanie kupujących. Info, że wysyłam w 3 dni, realnie w 2, a czas dostawy paczkomatem pokazuje nawet na 8 dzień po zakupie!

czas dostawy bzdury1.jpg

 

msniezek
Menedżer Społeczności
Menedżer Społeczności

@konto zamknięte a z której to oferty?

konto zamknięte
Nie dotyczy

5215392675

oznacz moderatorów