anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rozdzielenie funkcji automatycznego zwrotu środków dla zwrotów i reklamacji.

Kategorie
kupujący
kupujący 1023
inne
inne 201
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
12
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
76
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
246
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
139
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1200
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
574

Rozdzielenie funkcji automatycznego zwrotu środków dla zwrotów i reklamacji.

4fizjo
#8 Zapaleniec#

Sugeruję rodzielnie automatycznego zwortu śorków dla odstapienia o d umowy i reklamacji. 

Chciałabym zgłosić sugestię dotyczącą usprawnienia funkcjonalności związanej z automatyzacją zwrotu środków w systemie Allegro. Obecnie opcja automatycznego zwrotu środków, aktywowana po upływie 1 - 14 dnia od doręczenia przesyłki zwrotnej, jest powiązana z procesem reklamacji, w którym czas rozpatrzenia może zostać wydłużony nawet do 14 dni.

Taka konfiguracja wymaga dodatkowego nadzoru, weryfikacji, monitorowania oraz pilnowania przesyłek reklamacyjnych. Często zdarza się, że klient, otrzymując nowy towar w ramach reklamacji, mógłby równocześnie otrzymać zwrot środków, co generuje potencjalne ryzyko nadużyć oraz dodatkowe komplikacje w zarządzaniu procesem.

Dlatego proponuję rozdzielenie tej funkcjonalności na dwie odrębne opcje:

  1. Automatyczny zwrot środków dla zwrotów towaru – aktywowany po upływie określonego czasu od doręczenia przesyłki zwrotnej.
  2. Automatyczny zwrot środków dla reklamacji – z możliwością wydłużenia czasu na decyzję oraz uwzględnieniem specyfiki procesu reklamacyjnego.

Taki podział pozwoli na bardziej precyzyjne zarządzanie procesami zwrotów i reklamacji, a także znacząco ułatwi ich obsługę. 

5 Komentarze
_Pavko84
#1 Nowicjusz#

Świetny pomysł! 

Client:105593496
#7 Wielbiciel#

Dokładnie 

redlabell3
#1 Nowicjusz#

Dobry pomysł.

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Weryfikowany

@4fizjo dziękuje, za Twoją propozycję. Przeanalizujemy, możliwość rozdzielenia funkcji automatycznego zwrotu środków. Jeśli zdecydujemy się na zmiany w tym zakresie, będziemy Was o tym informować. 😊

MiMary
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

Cześć, @4fizjo. Dziękuję za cierpliwość!

Czas, po którym następuje automatyczny zwrot możesz osobno skonfigurować dla zwrotu i dla reklamacji. 

MiMary_0-1745408171553.png


,,Często zdarza się, że klient, otrzymując nowy towar w ramach reklamacji, mógłby równocześnie otrzymać zwrot środków, co generuje potencjalne ryzyko nadużyć oraz dodatkowe komplikacje w zarządzaniu procesem'' - na takie przypadki masz możliwość odmowy zwrotu środków, a jako przyczynę powinieneś podać [wymieniam towar na nowy]. Dzięki temu automat nie zrealizuje samodzielnie zwrotu środków. 

Dziękuję za poświęcony czas i zaangażowanie w rozwój naszego serwisu! 🙂 

oznacz moderatorów