anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Skrócenie czasu na odpowiedz w dyskusji 48h

Kategorie
kupujący
kupujący 865
inne
inne 169
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
14
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Skrócenie czasu na odpowiedz w dyskusji 48h

Avar-Parts
#9 Pomysłodawca#

Skrócenie czasu na odpowiedz w dyskusji do 48 godzin. Po tym czasie allegro wspiera w pomocy strony dyskusji. Jest do bardzo dobre rozwiązanie ponieważ zaoszczędzi to nasz czas. Zazwyczaj jest tak że kupujący zgłasza dyskusje po otrzymaniu odpowiedzi nic nie pisze a dyskusja wisi po zgłoszeniu przez sprzedającego o prośbie zakończenia dyskusji klient nawet nie akceptuje tego i czekamy na przedawnienie. Dla kupujących też jest to plus bo mamy pewność że sprzedający odpowie na dyskusje ponieważ po tym okresie allegro wspomoże w rozwiązaniu sprawy. 

12 Komentarze
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Wymaga uzupełnienia

@Avar-Parts dziękuję za Twoją propozycję, ale czy chodzi tutaj o skrócenie czasu na wypowiedź dla Kupującego, czy zakończenie dyskusji po 48 godzinach od ostatniej wypowiedzi Sprzedającego? 

Avar-Parts
#9 Pomysłodawca#

Chodzi oto aby strony miały maksymalnie 48h na odpowiedz po tym czasie jeśli sprzedający nie odpowie to automatycznie allegro powinno pomóc kupującemu. Jeśli chodzi o drugą stronę czyli jeśli kupujący nie odpowie w ciągu 48h powinniśmy jako sprzedający mieć możliwość zgłoszenia dyskusji za zakończoną oczywiście przez allegro.

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@Avar-Parts Dziękuję za Twój pomysł. Sprzedający ma 24 godziny, aby wypowiedzieć się w Dyskusji (z wyłączeniem sobót, niedziel, dni wolnych od pracy). Po upływie 24 godzin kupujący może poprosić o pomoc pracownika Allegro. Nie planujemy wydłużenia ani skrócenia tego czasu. Zaproponowane przez Ciebie 48 godzin to zbyt mało, żeby Kupujący mógł określić, czy zgłoszony problem rzeczywiście został rozwiązany. 

Client:96810784
#13 Ambasador#

Sprzedającego obowiązuje 24h i nie ma znaczenia czy wypada to w weekend, święta, czy sprzedający też jest osobą prywatną a nie firmą.

Wnioskuję o wprowadzenie identycznego limitu dla kupujących. Tym bardziej, że tylko oni mają możliwość założenia dyskusji, więc powinni tym bardziej być zobowiązani do wypowiadania się w niej.

mdrogeria
#21 Demiurg#

😁 dobre !!😁........ sobie .

komis-bell
#21 Demiurg#

Eeeeeee... Taki obowiązek nie zostawi u kupujących "pozytywnego wrażenia zakupowego" (i w ogóle pozytywnego wrażenia o allegro).
Kupujących nie można do czegoś zmuszać i niepokoić bo się obrażą!

Client:44052296
#21 Demiurg#

W dni wole ustawowo nie ma obowiązku odpowiadać w 24h.

Co do pomysłu to allegro na to nie pójdzie.

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

☃️

ares_
#14 Krzewiciel#

@Client:96810784 

A co w przypadku jak nie odpowie? Karny jeżyk? Chyba nie myślisz, że Allegro w jakiś sposób będzie karać kupujących za nie wypowiadanie się w dyskusjach i ograniczać im możliwości robienia zakupów.

Client:96810784
#13 Ambasador#

@ares_ zamknięcie dyskusji i uznanie sprawy za rozwiązaną.

oznacz moderatorów