Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Nazwany filtr "wszystkie" nie pokazuje wszystkich a jedynie wszystkie nie wysłane bez anulowanych, więc ten status nie jest zgodny z prawdą. Proszę dopasować to poprawnie bo nie ma w tej chwili opcji przy której można zobaczyć wszystkie zamówienia.
Ja proponuję zautomatyzować te statusy na podstawie numerów paczek i danych ze śledzenia, oraz dodać status "W transporcie". Od tego mamy komputer i program, żeby wykonywał za nas żmudne czynności. Przydałby się też alarmy, jeśli kurier nie zastał odbiorcy, szczególnie przy pobraniach.
@big-xl Sprawdź proszę czy problem nadal u Ciebie występuję po wyczyszczeniu pamięci podręcznej przeglądarki i plików cookies oraz czy analogiczna sytuacja występuje u Ciebie w trybie incoginito.
@big-xlCześć! Dzięki za wiadomość. Zamykam sprawę ze względu na brak odpowiedzi. Jeśli problem wciąż będzie występował, zgłoś nam to proszę.
oznacz moderatorów
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.