anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Towar nieprefabrykowany - indywidualne zamówienie a ocena terminu wysyłki.

Kategorie
Kupujący
Kupujący 259
Inne
Inne 57
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
192
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
58
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
48
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
43
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
124
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
115

Towar nieprefabrykowany - indywidualne zamówienie a ocena terminu wysyłki.

SolprintPL
#9 Pomysłodawca#

Nie mozna wrzucać do tego samego worka "towaru który stoi na pólce" i towaru który po piwerwsze wymaga przygotowania projektu a po drugie jego produkcja uzależniona jest od wielu czynników ... najcześćiej realizacja  przdłuża sie z powodu Kupującego który albo nie odpowiada na maile albo ma tyle poprawek ze termin realizacji wydłuża sie znacznie .. i to nie z winy Sprzedajacego.

5 Komentarze
mdrogeria
#21 Demiurg#

Tak , punty w jakości powinny być korygowane po uzasadnionym wyjaśnieniu ze strony sprzedawcy .

ko_alka
Moderator
Moderator
Status zmieniony na: Odrzucony

@SolprintPL Cześć! Dzięki za propozycje. Sam deklarujesz czas wysyłki w swoich ofertach. Rozumiem, że mogą zdarzyć się sytuacje, które wydłużają cały proces - postaraj się zatem uwzględnić to w przewidywalnym czasie dostawy.

kolekcjoner608
#13 Ambasador#

Obawiam się że w takim przypadku gdzie klient zgłasza poprawki i zmiany w procesie produkcyjnym sprzedawca nie może przewidzieć czasu dostawy ,jest ona uzależniona od wymagań odbiorcy .

ko_alka
Moderator
Moderator

@kolekcjoner608 Jasne, sprzedający nie przewidzi wszystkich elementów, które wydłużą czas dostawy poszczególnego zamówienia. Ocenę samej transakcji wystawia kupujący. Myślę, że w komunikacji z klientem warto podawać orientacyjny czas wykonania poprawek/sugestii/specjalnych życzeń i być w kontakcie z zainteresowanym. Pozytywne budowanie relacji wpłynie na dobrą ocenę z obszaru Obsługa kupującego.

kolekcjoner608
#13 Ambasador#

@ko_alka Dobry kontakt to podstawa .

oznacz moderatorów