anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Towar nieprefabrykowany - indywidualne zamówienie a ocena terminu wysyłki.

Kategorie
kupujący
kupujący 1035
inne
inne 216
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
347
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1006
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Towar nieprefabrykowany - indywidualne zamówienie a ocena terminu wysyłki.

SolprintPL
#9 Pomysłodawca#

Nie mozna wrzucać do tego samego worka "towaru który stoi na pólce" i towaru który po piwerwsze wymaga przygotowania projektu a po drugie jego produkcja uzależniona jest od wielu czynników ... najcześćiej realizacja  przdłuża sie z powodu Kupującego który albo nie odpowiada na maile albo ma tyle poprawek ze termin realizacji wydłuża sie znacznie .. i to nie z winy Sprzedajacego.

6 Komentarze
mdrogeria
#21 Demiurg#

Tak , punty w jakości powinny być korygowane po uzasadnionym wyjaśnieniu ze strony sprzedawcy .

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@SolprintPL Cześć! Dzięki za propozycje. Sam deklarujesz czas wysyłki w swoich ofertach. Rozumiem, że mogą zdarzyć się sytuacje, które wydłużają cały proces - postaraj się zatem uwzględnić to w przewidywalnym czasie dostawy.

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Obawiam się że w takim przypadku gdzie klient zgłasza poprawki i zmiany w procesie produkcyjnym sprzedawca nie może przewidzieć czasu dostawy ,jest ona uzależniona od wymagań odbiorcy .

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kolekcjoner608 Jasne, sprzedający nie przewidzi wszystkich elementów, które wydłużą czas dostawy poszczególnego zamówienia. Ocenę samej transakcji wystawia kupujący. Myślę, że w komunikacji z klientem warto podawać orientacyjny czas wykonania poprawek/sugestii/specjalnych życzeń i być w kontakcie z zainteresowanym. Pozytywne budowanie relacji wpłynie na dobrą ocenę z obszaru Obsługa kupującego.

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@ko_alka Dobry kontakt to podstawa .

Kraina_Albumow
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka - zapewne nikt z pracowników Allegro nie miał okazji zajmować się sprzedażą takich produktów i stąd takie odpowiedzi z Waszej strony - podparte regulaminem i pustymi regułkami ale nie oddające realiów. My mamy personalizowane ale jesteśmy w stanie robić od ręki. I sporo Kupujących z tego korzysta, kupią np. we czwartek aby na weekend wręczyć jako prezent. Czasem jest jednak wysyp zakupów gdzie połowa nie ma podanych danych do personalizacji albo są niekompletne. Nawet jak się uda dodzwonić to często odpowiedzi w stylu: wyślę jutro, wyślę wieczorem. A statystyki nam lecą w dół bo w dobę nie wysłane, po czym inni rezygnują bo chcąc kupić "na ostatnią chwilę" widzą info, że nie zdążymy.

oznacz moderatorów