anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ukrycie "ofert sponsorowanych, które mogą Cię zainteresować"

Kategorie
kupujący
kupujący 855
inne
inne 169
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
3
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
105
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
992
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
505

Ukrycie "ofert sponsorowanych, które mogą Cię zainteresować"

Majster_od_Tapet
#8 Zapaleniec#

Przydałaby się opcja ukrycia sekcji "Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować", wyświetlana na stronie aukcji. Dlaczego? Otóż lista tych ofert interferuje z funkcją szukania (w Windowsie: Ctrl+f). Funkcja znajduje poszukiwaną frazę w tytułach sugerowanych ofert i utrudnia znalezienie jej we właśnie oglądanej aukcji. Załączam przykład na zdjęciu - próba wyszukania funkcji regulacji w ofercie wymagania przeklikania przez 5 wyników nieodnoszących się do niej (czasem jest to kilkadziesiąt bezużytecznych wyników).



Rozumiem, że sprzedawcy płacący za promowanie aukcji oczekują konkretnych efektów w wyświetlaniu ich ofert. Być może dałoby się wprowadzić funkcję wyłączenia paska ofert sponsorowanych tylko jednorazowo w konkretnej aukcji (nie globalnie na całym koncie użytkownika, oczywiście), bez naruszania idei i sensu płatnego promowania ofert.

Pozdrawiam

15 Komentarze
entus88
#9 Pomysłodawca#

Słusznie zauważył @RED  - serwis odsyła nas do zakupu w ofercie, której nie weryfikuje w żaden inny sposób, niż zgodność kodu EAN i cena.

Ja rozumiem, że od klienta nie wymaga się wiele, ale prawda jest taka, że wielu kupujących nawet nie czyta dokładnie opisu przedmiotu tylko widzi tytuł, ewentualnie parametry i cenę i decyduje się na zakup bądź nie.
Łatwo można sobie wyobrazić jak działa to lenistwo w sytuacji odbijania do innych ofert - statystyczny kupujący odesłany do "takiej samej" tylko tańszej oferty nie pokwapi się do czytania całego opisu w następnej ofercie tylko od razu dokona zakupu i potem będzie wielce niezadowolony kiedy się okaże, że oferta, do której odesłało Allegro dotyczy jednak trochę innego przedmiotu podpiętego pod ten sam EAN.

Kto będzie winny? Sprzedawca 🙂

To trochę tak jakby przy drzwiach każdej knajpy w mieście wisiała tablica i wyświetlała komunikaty "Hola hola, 200 metrów dalej jest budka, w której hamburgery są 7zł tańsze"
W przypadku jedzenia domyślamy się, że za ceną idzie jakość, szkoda, że nie w przypadku zakupów online.

Pozdrawiam

Marc_Oz
#11 Animator#

> To trochę tak jakby przy drzwiach każdej knajpy w mieście wisiała tablica i wyświetlała komunikaty "Hola hola, 200 metrów dalej jest budka, w której hamburgery są 7zł tańsze"
W przypadku jedzenia domyślamy się, że za ceną idzie jakość, <

Nie zgadzam się z Tobą. Zakładam, że jesteś sprzedawcą skoro sugerujesz, że wysoka cena jest równoznaczna z wysoką jakością. Jako kupujący nie potwierdzam tej tezy. I nie dotyczy to tylko jedzenia. Moja uwaga dotyczy też platform internetowych jak Allegro, **piiip**s, Mediaexpert, EuroAGD, eObuwie, itd., itp.

Poza tym piszesz, że na każdej knajpie możliwy jest odsyłacz do budki odległej o 200 metrów. Dla osoby myślącej normalnie taka knajpa może być tylko JEDNA! Każda inna będzie miała już inną odległość od tej budki 😂

Przemyśl to wszystko jeszcze raz, proszę.

 

P.S. To jest post edytowany. Allegro zamieniło mi Ali > Exp > reSS na "**piiip**s"

 

_Likos_
#20 Guru#

@Marc_Oz  cóż aby sugerowanie niższej ceny mialo sens to po pierwsze katalog produktów musiałby działać prawidłowo.

Masz link to jednego z produktów z katalogu:

https://allegro.pl/produkt/siekiera-cellfast-41-005-61-5-cm-1-6-kg-77d03b8f-4b49-4f68-a020-0e9fd5eaf...

I teraz wybierzesz sobie jeden produkt a okazuje sie że kupisz zupełnie inny - bo bedzie tanszy

Poza tym poczytasz dobre opinie o dobrym produkcie - a ten który kupisz .... cóż może okazac sie zupełnie innym

Inna rzeczą jest to że w tym momencie można spokojnie zaoszczedzić na kosztach reklamy na allegro. My teraz na reklame przeznaczmy okolo 10% zakładanego wczesniej budzetu. I to tylko dlatego że część naszych ofert nie musi byc połaczona z katalogiem i tylko tam reklama ma sens.

entus88
#9 Pomysłodawca#

@Marc_Oz 

To był przykład z budką oddaloną o 200 metrów dla jednej z knajp, do której akurat byś wchodził. Wiadomo, że dla innej ta odległość już jest inna. Wiem co piszę 🙂

Jestem obecnie częściej kupującym niż sprzedawcą i wiem, że nie zawsze za ceną idzie jakość - nie zmienia to faktu, że odsyłanie do innych "takich samych ofert" przy źle działającym katalogu to niebezpieczna gra.

Marc_Oz
#11 Animator#

Na tym odsyłaniu do innych ofert udało mi się tylko raz przewieźć. Od tamtej pory człek stał się bardziej uważny. Długo potem przyszło mi zrozumieć, że to nie sprzedawca kantuje lecz ALLEGRO!

...

Osobna kwestia to inny szyld produktu w oknie ze zdjęciem, a inny w oknie po prawej. To wcale nierzadkie przypadki! Tutaj raczej nie ma winy Allegro, lecz nie ma pewności skąd platforma czerpie opisy do porównań. Tym sposobem może się okazać, że jednak kantuje SPRZEDAWCA.

...

Pisząc "na każdej knajpie" nie przekonuj innych, że napisałeś "dla jednej z knajp", bo to KŁAMSTWO 😂

 

oznacz moderatorów