Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Zgodę na wykorzystywanie plików cookie wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub zmienić klikając w Ustawienia plików cookie, w stopce strony. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Całkowita racja. Powinno być odwrotnie: mniej punktów za masową sprzedaż, bo wtedy jakość spada, a więcej punktów za staranność i działanie w trybie slow business. Dodam jeszcze, aby nie karać za długość przedmiotu. Allegro stosuje kary, gdy oferujemy przedmioty powyżej 64cm, bo nie mieszczą się w paczkomacie. To nie wina Sprzedawców. Ukryta kara za ilość sprzedaży jest także w ocenie za dyskusje. Też do likwidacji. To nie ma nic wspólnego z jakością.
@AMF-EXPRESS dziękuję, że podzieliłeś się z nami swoją opinią, ale w takim razie co powinniśmy jakie wskaźniki powinniśmy według Ciebie brać pod uwagę w jakości sprzedaży?
@_HolaOla_ odpowim Ci Złotko pytaniem na pytanie - jaki związek z jakością obsługi klienta ma ilość transakcji czy wielkość obrotu ?? - , a defacto o to w tgym wszystkim chodzi .
W lutym tego roku wprowadziliśmy zmiany w Jakości sprzedaży:
usunęliśmy część miar – zmniejszyliśmy ich liczbę z 21 do 9,
usunęliśmy podział miar – nie dzielimy ich na obszary,
zmieniliśmy część miar – w zależności od miary zmieniliśmy jej nazwę, definicję lub/i sposób liczenia punktów,
zmieniliśmy sposób wyświetlania miar.
Punkty są przyznawane za te aspekty działalności na Allegro, które mają rzeczywisty związek z jakością sprzedaży. Nie przyznajemy więc już punktów między innymi za obrót czy aktywność w akcjach sprzedażowych.
oznacz moderatorów
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.