Witam. Jakiś czas temu jako sprzedawca i kupujący zauważyłem jedna rzecz. Gdy dokonujemy zakupów i dopisujemy coś w uwagach do sprzedającego na etapie wyboru formy dostawy, często zdarza się że jeszcze wyjdziemy wstecz coś zmienić albo odświeżymy stronę. Wtedy napisana uwaga do sprzedającego znika z pola i trzeba na nowo ją napisać. Czasem kupujący zapomni drugi raz napisać i dokonuje zakupu. Później klient zauważa że wiadomosci nie napisał i zaczynają się dodatkowe wysyłki i zwroty.
Według mnie można zmienić sposób uwag do sprzedającego i już na etapie kliknięcia dodaj do koszyka ukazać okienko z opcja wiadomosci. Ta wiadomość będzie już odrazu przypisana do przedmiotu w koszyku i nie zniknie później, a co najważniejsze klient nie zapomni tego uzupełnić.
Czasem klient pisze mi o tym, ale nawet sam ostatnio tak zrobiłem że odświeżyłem stronę i uwaga do sprzedającego znikła i musiałem potem zamawiać jeszcze raz przez nieuwagę.
dajcie znać co o tym myślicie i czy w ogóle wiecie co mam na myśli 😉 Zdrówka życzę!