Po każdym większym zamówieniu dostaję zalew maili od sprzedawców, które są nieistotne: dziękujemy za zamówienie, pakujemy zamówienie, wystaw komentarz, itd. Czasami wśród tych maili jest coś istotnego, w stylu "nie wybrałeś koloru, prosimy o info", co łatwo można przeoczyć, ponieważ nie czytam większości z tych maili tylko od razu je archiwizuję.
Moja sugestia jest taka, żeby wiadomości dotyczące zakupu wpadały do komunikacji związanej z zamówieniem i były widoczne na zamówieniu jako osoban sekcja "rozmowy", ale (według ustawień użytkownika) nie przychodziły na maila. Dodatkowo sprzedawcy mogliby mieć możliwość pisania wiadomości, które wymagają akcji, np. wybrania koloru, poprawienia adresu, itp. - choć to jest dość ryzykowne, bo mogliby pisać "wystaw komentarz" w ten sposób.
Jeszcze lepiej by było gdyby czatbot alina rozpoznawał, że ta wiadomość wymaga od ciebie działania i allegro wysyłałoby specjalny rodzaj powiadomienia do takich zdarzeń.