anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odp.: Mniej powiadomień do kupującego - prośba o opinię

Ekspert Allegro

@Pascon dzięki za komentarz, zobaczymy co uda się zrobić w temacie 🙂

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Mniej powiadomień do kupującego - prośba o opinię

#20 Guru#

Z natury klienci nie czytają wiadomości , jedyna to chyba ,, sprawdź status swojej przesyłki ,, Od ok. 2 tygodni nie wysylam wiadomości zewnętrznych tylko dla przesyłek Inpost / tak sondażowo / i nie zauważyłem wzrostu ilości pytań związanych z tymi przesyłkami .

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Mniej powiadomień do kupującego - prośba o opinię

Menedżer Społeczności
Menedżer Społeczności

@mdrogeria o to właśnie chodzi. Wcześniej ograniczało się ilość papieru, teraz przyszedł też czas na ograniczanie ilości bajtów na serwerach pocztowych 🙂 Dzięki.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Mniej powiadomień do kupującego - prośba o opinię

#20 Guru#

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Mniej powiadomień do kupującego - prośba o opinię

#13 Ambasador#

mimo wszystko wolałbym żeby pozostało po staremu.Ludzie sie przyzwyczaili, a każdy kto sprzedaje wie, że klienci są różni.

Jeden kumaty, drugi "totalne przeciwieństwo".

Nie znamy skutków tego działania i jaka lawina niepotrzebnych pytań spadnie na sprzedających z powodu braku maili.

Może niech to kupujący decyduje jakie maile chce dostawać i niech sobie pozaznacza "ptaszkami" te ktore wybrał

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Mniej powiadomień do kupującego - prośba o opinię

Ekspert Allegro

Rozumiemy obawy, dlatego właśnie zdecydowaliśmy się na tę dyskusję z Wami. Sądzimy, że jeśli przeprowadzilibyśmy zmiany powoli, krok po kroku, informując kupujących o tym, co się dzieje, moglibyśmy znacząco odciążyć wszystkich od nadmiarowej komunikacji. 

Temat dodatkowych zgód na powiadomienia jest u nas również na tapecie.

Dzięki za Twoją opinię @Client:80340374 🙂 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Mniej powiadomień do kupującego - prośba o opinię

Ekspert Allegro

@mdrogeria to bardzo ciekawe, co piszesz. Spotkaliśmy się już z obawami sprzedających, że jeśli wyłączą swoje maile, zaleją ich pytania o przesyłki. Zastanawiamy się czy może to od czegoś zależeć? Skali działania? Sprawności realizacji zamówień?

Czy wyłączenie tych wysyłek kosztowało Cię dużo pracy? I co spowodowało, że to zrobiłeś? 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Mniej powiadomień do kupującego - prośba o opinię

#20 Guru#

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Mniej powiadomień do kupującego - prośba o opinię

Ekspert Allegro

@mdrogeria ok, a co z tymi adresami mailowymi dalej robisz? Bo chyba nie do końca rozumiem jak to operacyjnie funkcjonuje 🙂 Jeśli pytam o zbyt dużo, dawaj znać, zakończymy wątek 🙂

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Mniej powiadomień do kupującego - prośba o opinię

#20 Guru#

fixxxer_beny nie korzystam z managera sprzedaży , dla mnie wystarczająca jest zakladka ,, zamówienia ,, oraz skrzynka e-mail .Pewnie nie zdecydowałbym się na ten eksperyment wcześniej , ale uważam ,że jeśli allegro wysyła wiadomość ,, sprawdź status swojej przesylki ,, to po co jeszcze jedna informacja o tej samej treści odemnie

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Mniej powiadomień do kupującego - prośba o opinię

Ekspert Allegro

@mdrogeria Rozumiem, dzięki za wyjaśnienie. A co Cię teraz skłoniło do zmiany? Allegro wysyła ten mail od dawna, dlaczego akurat teraz chciałeś to przetestować i to w piku przedświątecznych zamówień? Mogłeś się narazić na negatywne konsekwencje, więcej pracy na odpowiadanie na zapytania etc.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Mniej powiadomień do kupującego - prośba o opinię

#20 Guru#

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Mniej powiadomień do kupującego - prośba o opinię

Ekspert Allegro

Nie chcę się kłócić - jestem daleki od tego, ale w swojej skrzynce mam maila "Sprawdź status swojej przesyłki" z 2017 😉 

Dzięki za rozmowę @mdrogeria Twój głos był dla mnie niezwykle cenny 🙂

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Mniej powiadomień do kupującego - prośba o opinię

#20 Guru#

 

 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Mniej powiadomień do kupującego - prośba o opinię

#19 Nestor#

@msniezek Jako kupująca chcę maile:

1. Sprzedający otrzymał Twoją wpłatę

2. O wysyłce towaru.

Innych nie potrzebuję.

Jako sprzedająca, chcę by kupujący otrzymali maile:

1. Wygrałeś / kupiłeś

2. Sprzedający wysłał

3. Przypomnienie o wpłacie

4. Przypomnienie o komentarzu

Ula

Ula
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Mniej powiadomień do kupującego - prośba o opinię

#21 Demiurg#

@WREDZIA-W1 Tym co napisałaś czego chcesz jako kupująca, wykluczasz punkt pierwszy z listy czego chcesz jako sprzedająca😛

_____________
"Gdy wszystko gra Zawsze znajdzie się Burak, albo dwa Którzy mądrzą się"
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Mniej powiadomień do kupującego - prośba o opinię

Ekspert Allegro

@Knowhere komentarz @WREDZIA-W1 pokazuje, że potrzeby komunikacyjne kupującego i sprzedającego nieco się rozjeżdżają, co jest dość naturalne w mojej opinii. Niemniej jesteśmy tu po to właśnie, żeby spróbować ten rozjazd jak najbardziej zniwelować.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Mniej powiadomień do kupującego - prośba o opinię

#19 Nestor#

@Knowhere Wiem 🙂 Kupujący i sprzedający mają różne potrzeby . Sprzedaję w licytacjach, a kupuję Kup teraz. Wygrywający licytację nie zawsze wiedzą, że wygrali, stąd potrzeba maila, którego ja nie potrzebuję, bo wiem,że kupiłam 🙂

Ula

Ula
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Mniej powiadomień do kupującego - prośba o opinię

#7 Wielbiciel#

Allegro się robi jednym wielkim spamem, milion powiadomień, okienka z prośbami o opinie... kiedyś 100% zakupów dokonywałem na allegro teraz może 30% bo to jest masakrycznie męczące. Pomijając zero szans na "niespodziankę" bo po każdym zakupie dostaje się ciągle powiadomienia co się kupiło, że zapłaciło itd. prezentów już nigdy na allegro nie zamówię. Musiałbym mieć osobny komputer do obsługi tak masakrycznie spamującego serwisu.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Mniej powiadomień do kupującego - prośba o opinię

Ekspert Allegro

@SANGI jeśli chodzi o nadmiar komunikacji, to rozumiem Cię, bo mnie też nie odpowiada sytuacja, w której się znaleźliśmy. Co do okienek z prośbą o opinię - żeby móc rozwijać serwis i wdrażać potrzebne zmiany, potrzebujemy często wsłuchać się w głos osób korzystających z niego. Stąd ankiety i prośby o oceny wyskakujące na serwisie. Czy są częste - nie mnie to oceniać.

Zainteresowało mnie to, co napisałeś o "niespodziance" - co masz konkretnie na myśli?

Odpowiedz
Ładowanie...