Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Klient zamówił u mnie przedmiot którego niestety nie miałem już na stanie. Oczywiście pieniądze od razu zwróciłem oraz poinformowałem o tym wszystkim kupującego. Ten do mnie z pretensjami, że on zamawia to ma być, bo on nie ma czasu na takie gierki. Ja tylko przeprosiłem i tyle, bo nic więcej zrobić nie mogę.
Dodałem go na czarną listę ale tworzy konta i zamawia u mnie przedmioty oraz tworzy dyskusję z pretensjami '' dlaczego towar nie wysłany''
Ja oczywiście zawsze informuje, że niedostępny od razu, jak widzę, że są jego dane...
Co mogę z taką osoba zrobić ? proszę o pomoc
@PAUL-PAT po pierwsze, jak nie masz towaru na stanie, to zamknij aukcje. Kupujący ma prawo mieć pretensje w takiej sytuacji. Po drugie, zgłoś kupującego do Allegro. Jeżeli rzeczywiście robi takie sztuki, to przywołają go do porządku.
Mając 9tys aukcji to czasem się zdazy, ze jakas czeac samochodowa sprzeda się stacjonarnie. Nie robie tego notorycznie, poza tym to kupujący zostal od razu poinformowany o tym .
Skoro czasem się zdarzy to dlaczego nadal nie zamknąłeś aukcji, mimo że wiesz że nie masz tej części? "Czasem się zdarzy" by było argumentem gdybyś zamknął aukcję a nie pozwalał na kolejne zakupy. Jak rozumiem obojętne Ci jest że kupujący oznaczy wszystkie dyskusje jako nierozwiązane?
To się zdarzyło z jedną aukcją.
A on kupuje inne przedmioty z wysyłką pobranie i nie odbiera paczek.
@PAUL-PAT W zasadzie to po kupuje, jak nie odbiera towaru, dla komentarza?
Robi to na złość, teraz pytanie jak mogę to zakończyć?
@PAUL-PAT Zgłaszając do All, może zablokują ale skoro kupują ciągle z innego konta(nowego) będziesz musiał zgłaszać.https://allegro.pl/pomoc/kontakt?subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b
@PAUL-PAT No to nie odbiera paczek, czy zakłada Dyskusję i ma pretensje, że towar niewysłany?
po kilku nie odebranych przesyłkach, widząc jego dane to już nie wysyłam .
Usuń na jakiś czas wysyłki za pobraniem - przestanie kupować.
Mam ponad 9 tyś aukcji, trochę ciężko było by to zrobić
@PAUL-PAT Klient ma prawo żądać zakupionego towaru.
Pewnie
@PAUL-PAT napisz do Allegro, opisz dokładnie i podaj jego dane.
@PAUL-PAT Musisz znaleźć jakiegoś dobrego negocjatora z jego miejscowości😉
Planuje do niego jechac, jak allegro nie pomoże.
ja bym zgłosił do płokułatuły, skoro robi to umyślnie i robi straty firmie to sprawa raczej wygrana
PAUL-PAT jeśłi kupujący nie odbiera przesyłki pobraniowej i ona wraca a klient nie odstepuje od umowy TOWAR NADAL JEST WŁASNOŚCIĄ KUPUJĄCEGO. Wyślij klientowi informacje że jesteś zmuszony zabezpieczyć i magazynowac Jego towar. Koszt magazynowania to : ......... miesiecznie.
Na koniec każdego miesiąca wystaw i wyśłij klientowi fakture. Po uzbieraniu odpowiedniej kwoty za magazynowanie możesz pójśc do Sądu o zapłate należności. (oczywiscie dochowaj procedur związanych z wezwaniami do zaplaty). Pamietaj że : klient na odstąpienie od umowy ma 14 dni po tym terminie nie musisz przyjmowac zwrotu. Jełsi kwota bedzie odpowidnio wysoka i klient bedzie ją musiał zapłacić powinien sie oduczyć robienia takich rzeczy,
Aha przy informacji o kosztach magazynowania dołącz wezwanie do odbioru przedmiotu jełsi klient tego nie zrobi masz podstawe do wystawiania faktur za magazynowanie i zabezpieczenie produktu
Ale jak zrobi zwrot to wtedy to nie działa tak ?