Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Witam, sprzedaję produkty które posiadają nawet po kilkadziesiąt kolorów / wzorów. I jeśli klient nie napisze po zamówieniu jaki kolor produktu chce, muszę do niego pisać pytanie. Bardzo to dezorganizuje pracę i robi bałagan.
Czy nie lepiej by było aby allegro dołączyło do tytułu produktu już po zamówieniu, nazwy wariantu wybranego przez klienta? Zaoszczędziło by to wiele czasu i niepotrzebnych maili. Na przykład:
Kalosze damskie: kolor zielony, rozmiar: 36 - i sprawa załatwiona
@kk1973 Cześć. 🙂 Jeśli stworzyłeś ofertę wielowariantową, to połączyłeś ją za pomocą już istniejących ofert. To znaczy, że każda oferta ma unikalny numer, wybrany wzór, kolor etc. Poproszę Cię o przykład takiego zamówienia, w którym - mimo sprzedaży oferty wielowariantowej - nie widać, jaki wariant wybrał Kupujący.
Inną sytuacją jest, kiedy dodałeś ofertę i w opisie zamieściłeś prośbę do Klienta o wybór koloru w wiadomości. Wtedy faktycznie o wyborze koloru/wzoru będzie świadczyła ta informacja.
Cześć, temat zamykam ze względu na brak odpowiedzi. Po wprowadzeniu wielowariantowości produktowej takie sytuacje zostały zminimalizowane, ponieważ każdy prawie wariant to osobny produkt. 🙂
oznacz moderatorów
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.