Proponuję wprowadzenie opcji:
Ustaw wspólny temat wiadomości email dla wszystkich powiadomień dotyczących tej samej aukcji.
Teraz otrzymujemy powiadomienia o:
- dokonaniu zakupu,
- zmianie statusu zamówienia (przyjęte, kompletowane, gotowe do wysyłki, wysłane, itp.),
- wystawieniu faktury,
- powiadomienia od kurierów o zmianie statusu przesyłki (przez system Allegro)
- czasem zwroty, dyskusje i reklamacje.
Przy dokonywaniu wielu zakupów (w moim przypadku ~500 rocznie) generuje to bardzo dużo maili, które są często potrzebne. Jednak w tym gąszczu ciężko znaleźć konkretne informacje. Wprowadzenie proponowanej funkcji ułatwi programom pocztowym katalogowanie treści związanej z jednym konkretnym zakupem. Dla mnie byłoby to bardzo duże ułatwienie.
________________________
Przykład:
Każdy mail dotyczący zakupu rzeczy ma temat: Allegro: Zakup (nazwa rzeczy lub od kogo jeśli rzeczy jest więcej) z dnia 01.01.2024 (numer aukcji)