anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wyłączenie popupu "Kontynuuj zakupy/idź do kasy"

Kategorie
kupujący
kupujący 985
inne
inne 200
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
249
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
107
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1003
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
509

Wyłączenie popupu "Kontynuuj zakupy/idź do kasy"

zdzk
#1 Nowicjusz#

Po dodaniu przedmiotu do koszyka za każdym razem wyskakuje popup "Kontynuuj zakupy/idź do kasy". Zakładam, że to jest taki zabieg dla niezdecydowanych, żeby jak najszybciej ich przerzucić do koszyka (i zarobić).

Jednak dla osób które świadomie dokonują zakupów jest to irytujące. Jeśli coś kupuję to robię to świadomie i jeśli mam potrzebę kupienia czegoś, to i tak to zrobię. a jeśli się rozmyślę to wejdę ręcznie do koszyka i usunę produkt. Popup niczego nie zmieni poza tym, że irytuje. Tym bardziej jeśli kupuję wiele rzeczy i zorbić checkout hurtowo.

Propozycja, żeby w ustawieniach konta można było wyłączyć te popupy. Na razie jedyna opcja to adblock.

3 Komentarze
Client:112604949
#10 Popularyzator#

>dark pattern
>ux

To dla nich nowe i niezbadane (jeszcze) lądy. 😉

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Weryfikowany

@zdzk Cześć! Przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu. Przeprowadzimy testy i spróbujemy znaleźć rozwiązanie, które będzie najlepsze dla wszystkich użytkowników. 🙂 

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@zdzk przepraszam, że musiałeś czekać na naszą odpowiedź, ale dostaliśmy informacje od zespołu, że takie rozwiązanie było już przez nas testowane. Niestety wyniki tych testów pokazały, że usunięcie tych przycisków spowodowało znaczy spadek wyników finalizacji transakcji, ponieważ kupujący gubili się w ich trakcie. Na pewno nie wprowadzimy tego rozwiązania, ale jednocześnie rozumiemy Twoje stanowisko i poirytowanie, więc mamy w planach sprawdzenie innych rozwiązań, które mogłby temu zaradzić. Niestety nie znamy na razie dokładnej daty kiedy może się to zadziać. Niemniej dziękujemy bardzo za Twoją opinię i spostrzeżenia, są dla nas bardzo cenne. 

oznacz moderatorów