Dzień dobry,
Od jakiegoś czasu wykańczam / urządzam nowe mieszkanie. Sporo potrzebnych produktów kupowałam z allegro jeszcze na etapie remontu. Część zakupionych produktów okazała się problematyczna po dłuższym upływie czasu (nawet po roku). Krótki czas zarówno na ocenę jak i dyskusję ze sprzedawcą wspiera sprzedaż produktów o niskiej jakości. Kontakt ze sprzedającym na własną rękę najczęściej kończy się zostawieniem klienta bez rozwiązania problemu lub koniecznością dopłaty (np. do naprawy) do słabej jakości produktu... Taka sytuacja dot. również produktów na gwarancji, gdzie sprzedawcy przypisują winę kupującemu. Nie ma możliwości zweryfikowania słuszności tej decyzji, oprócz długiej i czasochłonnej procedury u Rzecznika Praw Konsumenta.... Produkty takie jak np. odpływ liniowy lub bateria prysznicową są związane z długim używaniem i wydaje mi się, że 3 miesiące użytkowania tych towarów to za krótki czas aby wystawić rzetelną ocenę.
Zgłaszam pomysł, aby wydłużyć czas dyskusji ze sprzedawcą oraz czas na ocenę produktów, co umożliwi ochronę kolejnych kupujących przed zakupem słabej jakości produktów. Proszę o pozytywne rozpatrzenie tego pomysłu - uważam, że przyczyni się to zwiększenia jakości sprzedawanych towarów na Allegro.
Pozdrawiam