Opracowując zamówienia dział handlowy segregował je dotychczas w sekcjach MS dzieląc wysyłki na DPD, InpostKurier, Paczkomaty. Aktualnie w zamówieniach istnieje funkcjonalność nadawania etykiet własnych co jest pomysłem ok pomysłem na zastąpienie sekcji z MS - ale.... Pracując na dużej liczbie zamówień praca na widoku pełnym listy zamówień z powodu przeładowania ilością informacji staje się udręką. Widok kompaktowy to zdecydowanie ułatwia jednak brakuje w bardzo ważnej informacji dla sprzedawców z dużą ilością transakcji jak: znacznik przypisania do konkretnej etykiety, znacznik istnienia notatki do transakcji.
1. Znacznik notatki mówi o tym, że zamówienie nie jest w 100% standardowe co należy uwzględnić podczas kompletacji.
2. Znacznik etykiety własnej mówi nam, że zamówienie zostało już skategoryzowane. W tej chwili trzeba rozwinąć listę do pełnego widoku i skompaktować ponownie tylko po to aby zobaczyć czy już dla konkretnego zamówienia została przydzielona etykieta.