W związku z brakiem wyboru firmy kurierskiej (wcześniejsze rozwiązanie było dla mnie lepsze) wnioskuję o wprowadzenie możliwości zastrzeżenia jakiej firmy kurierskiej usługi nie chcemy. Niestety mam złe doświadczenie z jedną firmą kurierską (DHL), która notorycznie opóźnia dostawy, a kurier kłamie, że nikogo nie zastał (zdarza się, że po dwakroć lub nawet trzykrotnie). W wielu przypadkach zamówiony towar jest pilnie oczekiwany (czekają np. fachowcy, których praca kosztuje). Zgłaszane skargi bezpośrednio w firmie kurierskiej nie przynoszą efektu, a mogą wręcz wywołać dodatkowe reperkusje ze strony kuriera. Jest to bardzo irytujące i zniechęca do dokonywania zakupów na Allegro. Być może w różnych rejonach kraju wygląda to różnie, bo zależy to od osoby kuriera. Moim zdaniem także Allegro miałoby w ten sposób informację, które firmy są solidne, a które nie dbają o klientów, co pozwoliłoby na lepsze dyspozycje i obsługę klientów. Być może, mając taką wiedzę, Allegro mogłoby też oddziaływać na firmy kurierskie, w celu poprawy jakości obsługi.