anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot - informacja o odpowiednim zapakowaniu

Kategorie
kupujący
kupujący 1035
inne
inne 216
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
347
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1006
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Zwrot - informacja o odpowiednim zapakowaniu

kostas11
#21 Demiurg#

Fajnie by było jak byście dali informację w mailu z kodem i instrukcją o wpisaniu numeru zwrotu, także informację żeby paczki powrotne były odpowiednio zapakowane ! a nie w papier śniadaniowy, reklamówki czy miałem przypadek że klient nadał zwrot w kartonie producenta bez dodatkowego opakowania mimo że od nas dostał dodatkowo w kartonie i z wypełnieniem 😞

13 Komentarze
Client:44052296
#21 Demiurg#

Ja dodam, że najlepiej było by forma w postaci symboli PCS bo większość ludzi nie czyta co jest napisane 😂 może kolorowe obrazki klienta zainteresują i skłania do zapoznania się z treścią.

ares_
#14 Krzewiciel#

Ja bym do tego dodał informacje, że nadawca (w przypadku zwrotu kupujący) odpowiada za prawidłowe zapakowanie produktu i w przypadku uszkodzenia przesyłki on ponosi za to odpowiedzialność. Zdecydowana większość osób nie zdaje sobie z tego sprawy i warto im to uświadomić. 

starling_shop
#14 Krzewiciel#

@ares_ oraz informację, że za zwrot uszkodzonego/używanego towaru sprzedawca może obniżyć kwotę zwrotu pieniędzy.

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@kostas11 dzięki za tę propozycję i zdaję sobie sprawę, że otrzymanie zwrotu w takim opakowaniu nie jest komfortowe, ale zakładam, że to raczej sytuacje jednostkowe w stosunku do ogółu zamówień? Owszem, docierają do nas czasami informacje o takich przypadkach, ale są to sytuacje wyjątkowo sporadyczne, by wysyłać  takie informacje do wszystkich kupujących. Jedyne co możemy tutaj zrobić, to wspólnie edukować kupujących, by takie sytuacje zdarzały się jak najrzadziej. 

brakestop
#16 Inspirator#

_HolaOla_  "Owszem, docierają do nas czasami informacje o takich przypadkach, ale są to sytuacje wyj...

🤣
 
Zastanawiam się często, czy pracownicy Allegro są zamknięci w bunkrze w kopalni Bogdanka na głębokości 950 metrów pod ziemią i wiedzą co dzieje się na powierzchni ? Ja otrzymuje zwroty części elektronicznych do samochodów dostawczych po przymiarkach, bo kupujący sobie zamontuje, sprawdzi i odsyła. Odmówić mu nie można,.  Ślady użytkowania są, zwrot w  woreczku po ogórkach kiszonych albo w butelce po oranżadach Helena. Odmów takiemu to Ci założy dyskusję i masz człowieku pozamiatane 😉
 
 
 
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@brakestop Nie, pracownicy Allegro nie są zamknięci w bunkrze w kopalni Bogdanka i bardzo chętnie zajmą się sprawą, ale jakie kroki według Ciebie powinniśmy podjąć jako w takich sytuacjach? 

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ nie było by problemu gdy byście w takich przypadkach stawali po stronie sprzedawcy 🙂 bo reklamacja u przewoźnika będzie odrzucona i winę ponosi niechlujny kupujący, kiedyś napisałem kupującemu jak by zareagował jak bym wysyłam towar tak zapakowany w reklamówki z Lidla bo tańsze od kartoników to nic nie odpisał 😄

Sporadyczne u mnie to 50 % zwrotów a sporadycznie docierają informacje bo pewnie jak ja nikt do Was nie pisze bo po co 😉

tu ostatni zwrot 

zwrot.jpg

Client:110143050
#11 Animator#

@kostas11 Ja się zastanawiam, jak to ci ludzie otwierają? Rozdzierają na kawałki ten karton? Przecież to łatwiej po prostu włożyć do kartona z powrotem i zakleić taśmą. XD

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:110143050 ja co drugi zwrot dostaję w kartonie co wysłałem a druga połowa w reklamówkach, w papierze śniadaniowym, w gazety czasem w kopertę co w żadnym stopniu nie zabezpiecza produktów i wszystkie są do wyrzucenia po zwrocie 😞

brakestop
#16 Inspirator#

 

@_HolaOla_ 

Ja to sobie wymarzyłem taką opcję na Allegro, że pod zakupem tzw drogich części elektronicznych typu czujniki czy zawory do samochodów dostawczych mam opcję - oznaczenie przedmiotu wysokiego ryzyka i możliwość załączenia real fotografii przedmiotu przed wysyłką i po zwrocie od kupującego.

 

Wiem, marzenia ściętej głowy.

 

Ale reasumując. Sprzedaję części samochodowe o wartości od kilkuset złotych do kilku tysięcy PLN.

Kupujący sobie kupi, przymierzy, odeśle bez opakowania OE producenta, porysuje, połamie i chce nie tylko zwrotu za towar ale i zwrotu za jego paczkę do mnie. Nawet jeśli wynajmie samolot za 230.000 zł muszę mu oddać !

 

 

Ja tego towaru już nie sprzedam.

 

Jako pracownik obsługujący konto obrywa mi się od prezesa, księgowych, zarządu firmy i dyrektora.

 

Czekam dnia, kiedy będę musiał firmie rekompensować zwroty z własnej wypłaty, bo szefostwo ma już tego procederu dość.

 

Powtarzam - części samochodowe kupowane są na przymiarki, testy i odsyłane !!!!!!!!!!!!

 

 

 

oznacz moderatorów