anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot - informacja o odpowiednim zapakowaniu

Kategorie
kupujący
kupujący 1057
inne
inne 217
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
384
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
198
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1009
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Zwrot - informacja o odpowiednim zapakowaniu

kostas11
#21 Demiurg#

Fajnie by było jak byście dali informację w mailu z kodem i instrukcją o wpisaniu numeru zwrotu, także informację żeby paczki powrotne były odpowiednio zapakowane ! a nie w papier śniadaniowy, reklamówki czy miałem przypadek że klient nadał zwrot w kartonie producenta bez dodatkowego opakowania mimo że od nas dostał dodatkowo w kartonie i z wypełnieniem 😞

13 Komentarze
kostas11
#21 Demiurg#

@brakestop problemem tu jest podejście allegro, bo normalnie jest na to ustawa i żaden kupujący by nic nie zrobił jak byś potrącił połowę za używaną cześć, a na allegro dyskusja i pracownik sądu, nakazuje zwrócić całość bo Ci zawiesimy konto 😄

Swoją drogą współczuję Wam 😞 ja mam produkty tanie więc wyrzucam produkty za 10 - 30 zł jak sie uszkodzą w zwrocie, a straty pokrywam z dodanej złotówki do każdej aukcji, szkoda czasu na dyskusje i szarpanie bo z allegro nie wygrasz, mam nadzieją że z czasem się to zmieni !

brakestop
#16 Inspirator#
 
 z Allegro i ZUS i Skarbówką 😉
😉
maxr01
#17 Koryfeusz#

Zgadza się. Kupujący dokonują zwrotu z tytułu odstąpienia od umowy - często wysyłają przesyłki bez jakiegokolwiek zabezpieczenia. Tak, jak gdyby nic ich to nie obchodziło. Ja zabezpieczam towar owijając folią bąbelkową + karton, klient odsyła mi towar owinięty reklamówką.

Plus dochodzi jeszcze zwrot towaru używanego. Allegro ma to głęboko w 4-ech literach, przecież liczy się tylko zadowolenie kupującego. A może warto przy zwrocie z tytułu odstąpienia od umowy lub reklamacji  wyświetlić kupującemu "DUŻYM NAPISEM" że jest on odpowiedzialny za stan zwracanego produktu? 

Że jest odpowiedzialny za używanie otrzymanego towaru w sposób inny, niż gdyby kupował w sklepie stacjonarnym?

oznacz moderatorów