Ostatnio wróciła nam kolejna nieodebrana przesylka pobraniowa. No nic zdarza sie. Oczywiscie po powrocie wystąpilismy o zwrot prowizji.
NIestety wczoraj otrzymalismy maila że zwrot nie został przyznany. Nie było w systemie ani odstąpienia od umowy przez klienta ani też z oczywistych powodów zwrotu wpłaty.
Oczywiscie odwołaliśmy sie i rabat został przyznany ręcznie przez pracownika na podstawie numeru naszej przesyłki.
Lecz pomyslałem że moze udałoby sie to jakoś zautomatyzować? Czy udałoby sie we wniosku o zwrot prowizji wprowadzić oznaczenia : nieodebrana przesyłka pobranioawa i zintegrować to z systemem???? Jesli system by wykrył że nadana przesylka wróciła do nadawcy to zwrot mógłby byc przyznawany systemowo.
Zaoszczedziłoby to czasu zarówno sprzedającym na składanie odwołan jak i pracownikom allegro gdyz nie musieliby wszystkiego ręcznie weryfikować.