Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Zgodę na wykorzystywanie plików cookie wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub zmienić klikając w Ustawienia plików cookie, w stopce strony. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Witam, propozycja dotyczy dodania opcji "zwrócone" do statusu zamówienia. Myślę, że ułatwi to zarządzanie zwrotami. Dodatkowo cały DIV dotyczący konkretnego "zwróconego" zamówienia mógłby być np. innego koloru.
@rolnik-eko Bardzo dziękuję za tę propozycję, ale jakie dokładnie miejsce masz tutaj na myśli? W zakładce zwroty towaru możesz już wyszukiwać takie informacje po:
Sortowanie po statusie zwrotu jest mało użyteczne.
My mamy: 8 stron ze statusem "Zwrot zgłoszony" i 2 strony "Doręczony" czyli domyślnie 10 stron zwrotów nie obsłużonych.
Wiem, że to wynika ze złego przygotowania bazy danych do zmian (nie oznaczono rekordów historycznych) ale można było dodać filtr z datą wdrożenia systemu albo oznaczyć flagą zapisy historyczne. To są kanony dobrych praktyk IT.
oznacz moderatorów
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.