Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Witam, propozycja dotyczy dodania opcji "zwrócone" do statusu zamówienia. Myślę, że ułatwi to zarządzanie zwrotami. Dodatkowo cały DIV dotyczący konkretnego "zwróconego" zamówienia mógłby być np. innego koloru.
@rolnik-eko Bardzo dziękuję za tę propozycję, ale jakie dokładnie miejsce masz tutaj na myśli? W zakładce zwroty towaru możesz już wyszukiwać takie informacje po:
Sortowanie po statusie zwrotu jest mało użyteczne.
My mamy: 8 stron ze statusem "Zwrot zgłoszony" i 2 strony "Doręczony" czyli domyślnie 10 stron zwrotów nie obsłużonych.
Wiem, że to wynika ze złego przygotowania bazy danych do zmian (nie oznaczono rekordów historycznych) ale można było dodać filtr z datą wdrożenia systemu albo oznaczyć flagą zapisy historyczne. To są kanony dobrych praktyk IT.
oznacz moderatorów
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.