anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Status zamówienia - "zwrócone"

Kategorie
kupujący
kupujący 855
inne
inne 169
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
3
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
105
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
992
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
505

Status zamówienia - "zwrócone"

rolnik-eko
#7 Wielbiciel#

Witam,
propozycja dotyczy dodania opcji "zwrócone" do statusu zamówienia. Myślę, że ułatwi to zarządzanie zwrotami. Dodatkowo cały DIV dotyczący konkretnego "zwróconego" zamówienia mógłby być np. innego koloru.

Pozdrawiam.

2 Komentarze
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Wymaga uzupełnienia

@rolnik-eko Bardzo dziękuję za tę propozycję, ale jakie dokładnie miejsce masz tutaj na myśli? W zakładce zwroty towaru możesz już wyszukiwać takie informacje po:

  • statusie zwrotu
  • powodzie zwrotu
  • metodzie dostawy
annas14-firma
#16 Inspirator#

Sortowanie po statusie zwrotu jest mało użyteczne.

My mamy: 8 stron ze statusem "Zwrot zgłoszony" i 2 strony "Doręczony" czyli domyślnie 10 stron zwrotów nie obsłużonych.

Wiem, że to wynika ze złego przygotowania bazy danych do zmian (nie oznaczono rekordów historycznych) ale można było dodać filtr z datą wdrożenia systemu albo oznaczyć flagą zapisy historyczne. To są kanony dobrych praktyk IT.

oznacz moderatorów