anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwroty- informacja dla kupującego

Kategorie
Kupujący
Kupujący 264
Inne
Inne 71
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
12
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
87
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
54
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
239
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
165

zwroty- informacja dla kupującego

itstatepl
#7 Wielbiciel#

Proszę by Allegro informowało klientów, że ma prawo zwrotu, ale w momencie, gdy towar nosi ślady użytkowania lub jest zniszczony. To sprzedający ma prawo obniżyć wartość produktu. Klient ma prawo sprawdzić przedmiot w ten sam sposób co w sklepie stacjonarny. Bardzo często w przypadku zwrotu, klient, który użył przedmiot i nosi widoczne ślady jest zaskoczony, że sprzedający chce mu obniżyć wartość przedmiotu. Po czym szantażuje sprzedającego, że w takim przypadku wystawić negatywną opinie, nie zakończy dyskusji itp. co wpływa negatywnie na poziom jakości sprzedaży. Przy zakupie lub w momencie zwrotu Allegro powinno informować, że to kupujący ponosi odpowiedzialność odesłany towar w stanie, który odbiega od kupionego. 

1 Komentarz
ko_alka
Moderator
Moderator
Status zmieniony na: Odrzucony

@itstatepl Cześć! Dzięki za wiadomość. Masz prawo powołać się na art. 34 pkt. 4 ustawy o prawach konsumenta. Jeśli kupujący odstąpił od umowy to masz prawo obciążyć go kosztami o jakie towar stracił na wartości. Umieszczenie takiej informacji podczas zakupu mogłoby zniechęcić kupujących do finalizacji transakcji. Jeżeli kupujący zdecyduje się otworzyć dyskusję i poprosi w niej o pomoc pracownika Allegro, z pewnością otrzyma od niego odpowiednie informacje o możliwości obniżenia kosztów zwrotu w wypadku uszkodzenia towaru.

oznacz moderatorów